پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ مذاکره‌ای با بازیکنی انجام ندادم، این حرف‌ها از جا‌هایی زده می‌شود که دوست دارند برای ما حاشیه درست کنند.
شعار سال: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: برای اولین بار است که نشست خبری به این شکل برگزار می‌شود و خوشحال هستم که بعد از ۳-۴ ماه دوباره فوتبال جریان پیداکرده است. من با فوتبال زنده‌ام و بدون فوتبال می‌میرم.
وی افزود: شرایط خوبی را در این مدت تجربه نکردیم، ولی خوشبختانه با تصمیم‌گیری خوب و عاقلانه فوتبال هم جریان پیدا کرد. اگر غیرازاین اتفاق می‌افتاد فوتبالی‌ها ضرر می‌کردند.
سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: ما یک ماه است که تمرین می‌کنیم، شاید بعد از ۳ ماه تعطیلی برگزاری بازی سخت باشد، ولی سعی کردیم ازنظر بدنی و تاکتیکی به شرایط خوب برسیم. ۴ بازی خوب تدارکاتی انجام دادیم، ولی هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید آمادگی صد در صد دارد، به همین دلیل نیاز به زمان داریم. ما مقابل یک تیم باانگیزه بازی می‌کنیم که برای فرار از قعر جدول به زمین می‌آید.
گل‌محمدی ادامه داد: قطعاً بازی سختی داریم، چون چند بازیکن را هم نداریم. استوکتس از ما جداشده و اوساگونا هنوز نتوانسته به ایران برگرد. رسن هم دیر به ما اضافه‌شده و محمد انصاری هم آسیب‌دیده که برایش آرزوی سلامتی دارم. از طرفی ترابی را هم به دلیل محرومیت نداریم، ولی بازیکنان انگیزه فوق‌العاده‌ای در این مدت داشتند، خودم فردا به بازی با پیکان خیلی امیدوارم و مطمئن هستم خوب نتیجه خواهیم گرفت.
وی با اشاره به وضعیت نادری و مصدومیت این بازیکن گفت: نادری بازیکن خوبی است که از روز گذشته به ما اضافه‌شده و مشکلی هم ندارد.
گل‌محمدی در خصوص وضعیت بیرانوند گفت: من واقعاً اطلاع دقیقی از وضعیت این بازیکن ندارم. ظاهراً باشگاه بلژیکی باید برای این بازیکن بلیت بگیرد، ولی اینکه دقیق در مورد او نظر بدهم نمی‌توانم، چون اطلاعاتم از وضعیت وی کامل نیست.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه امروز با رادیو صحبت کرده درحالی‌که نشست خبری داشته و این موضوع با انتقاد رسانه‌ها مواجه شده است عنوان کرد: ما ارتباط خوبی با رادیو داریم، ولی من واقعاً حواسم نبود و به همین دلیل از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم. مطمئناً این موضوع دیگر تکرار نخواهد شد.
وی در خصوص برگزاری بازی بدون تماشاگران گفت: این شرایط خاص است، ولی باید به آن عادت کنیم. خیلی دوست داشتیم باوجود هواداران بازی می‌کردیم. در نبود آن‌ها، پرسپولیس ضرر خواهد کرد، چون بیشترین طرفدار را در ایران و آسیا دارد. البته در این مدت آن‌ها آن‌قدر انرژی مثبت به ما داده‌اند که همه کار برای شادی دل آن‌ها انجام خواهیم داد.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با شرایط موجود به علیرضا بیرانوند در بازی فردا بازی می‌دهد گفت: این موضوع تقریباً ۳۰ ساعت دیگر مشخص می‌شود.
گل‌محمدی ضمن رد هرگونه مذاکره با انصاری‌فرد گفت: هیچ مذاکره‌ای با بازیکنی انجام ندادم و اصلاً دوست ندارم وارد فضای نقل و انتقالاتی شوم. این حرف‌ها از جا‌هایی زده می‌شود که دوست دارند برای ما حاشیه درست کنند. هفته قبل هم در مورد سید جلال و جدایی او حرف زده بودند آن‌هم در شرایطی که این مباحث اصلاً درست نیست. به نظرم مطرح کردن این صحبت‌ها بیشتر زائیده ذهن کسانی است که دوست دارد برای پرسپولیس حاشیه درست کنند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۴۰۳۹۱۲، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین