پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
اوضاع نهاده‌ها و ادوات کشاورزی بسیار تاسف بار است.
شعار سال: نائب رئیس مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور گفت: اوضاع نهاده‌ها و ادوات کشاورزی بسیار تاسف بار است و با کمبود و گرانی سرسام آوری مواجه هستیم.

حسین کاکاوند گفت: قیمت تراکتور از ۹۵ میلیون به ۱۶۵ میلیون تومان رسیده و هنوز هم کارخانه حاضر به تحویل آن نیست و گویا باز هم گرانتر شدن در راه است.

وی افزود: سموم کشاورزی بی کیفیت آنهم به قیمت گزاف در بازار آزاد موجود است. کمبود کود‌های شیمیایی بیداد می‌کند. کارخانه‌ها اجناس را به بهانه گرانتر شدن احتکار می‌کنند.

وی گفت: بنده می‌گویم که کشاورزان در حال بدبخت شدن هستند. دولت و جهاد کشاورزی که متولی بخش کشاورزی است پاسخگو نیستند. کشاورزان سردرگم هستند و کسی گوش شنوا نیست. آخر به چه کسی باید گفت که به فکر بخش کشاورزی باشید که در حال نابودی است!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری تحلیلی دهقان نیوز، تاریخ انتشار: 6 تیر 1399، کد خبر: 54551 ،www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین