پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
رئیس سازمان شیلات می‌گوید امید دارند با آغاز خرید حمایتی، از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شده و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند. باید از ایشان پرسید که بر اساس کدام اولویت، سازمان شیلات مبادرت به این کار کرده و حمایت از سایر پرورش دهندگان قرار است به چه صورتی انجام شود؟
شعار سال: رئیس سازمان شیلات از آغاز خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا خبر داد. نبی الله خون میرزایی در رسانه ملی با اشاره به خرید حمایتی این محصولات، اظهار داشت: امیدواریم با آغاز این خرید حمایتی از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شود و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند.

 همچنین رئیس سازمان شیلات ایران در پایان با تاکید بر قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول، بیان کرد: آنالیز قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول تنظیم شده و تیم‌های کارشناسی سازمان شیلات ایران، معاونت توسعه صنایع و شرکت پشتیبانی امور دام در چارچوب توافقی که با تولید کنندگان می‌کنند قیمت را اعلام می‌کند.

خرید حمایتی از ماهیان پرورش یافته در قفس در دریا، شائبه حمایت از خصولتی‌ها را برای برخی از افراد ایجاد کرده است. همچنین برخی از کارشناسان می‌پرسند که بر اساس کدام اولویت کاری، این خرید باید انجام شود؟ اگر قرار بر حمایت است، چرخه تولید تا مصرف مالی، گلوگاه‌های نیازمند حمایت زیادی و جدیدی تری از پرورش مالی در قفس دارد. همچنین در نظام‌های بهره برداری گوناگون فعال در شمال و جنوب، صیاددان و پرورش دهندگان لازم الحمایت زیادی وجود دارند. برای قضاوت آسان تر، عین سخنان مدیرعامل محترم، منعکس شده است. منتظر توضیحات سازمان شیلات در این خصوص هستیم.
 
پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین