پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
واقعا باید پرسید که سطح اطلاع و تخصص مجری معرفی چون آقای حسینی در خصوص مسائل، مباحث و چالش های بخش کشاورزی به چه میزان است که ادعای صحبت تخصصی در بخش کشاورزی را می کنند؟ برادر عزیز، حد اعلای اطلاعات شما ، می تواند پرسیدن سوالاتی باشد که برایتان نوشته اند. اما انتظار از رئیس سازمان تعاون روستایی بالاتر از این میزان بوده و پسندیده نبود که کلام آخر برای کشاورزان را با عبارت کشاورزی باید محور توسعه باشد، ختم می کردند؟ لطفا برای وقت و زمان مخاطب در برنامه سازی، احترام قائل شویم. آرزوی موفقیت داریم برای هر دو عزیز بزرگوار.

شعار سال :واقعا باید پرسید که سطح اطلاع و تخصص مجری معرفی چون آقای حسینی در خصوص مسائل، مباحث و چالش های بخش کشاورزی به چه میزان است که ادعای صحبت تخصصی در بخش کشاورزی را می کنند؟ برادر عزیز، حد اعلای اطلاعات شما ، می تواند پرسیدن سوالاتی باشد که برایتان نوشته اند. اما انتظار از رئیس سازمان تعاون روستایی بالاتر از این میزان بوده و پسندیده نبود که کلام آخر برای کشاورزان را با عبارت کشاورزی باید محور توسعه باشد، ختم می کردند؟ لطفا برای وقت و زمان مخاطب در برنامه سازی، احترام قائل شویم. آرزوی موفقیت داریم برای هر دو عزیز بزرگوار.

تعداد بازدید : 11

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین