پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام کرده است که اجاره پشت بام‌ها (پشت بام خوابی) و زندگی اشتراکی چند خانوار در یک واحد وجود خارجی ندارد. سوال اینجاست که وزیر نمی‌داند؟ یا دانسته تکذیب می‌کند؟
شعار سال: می‌خواهیم با آقای وزیر به شکلی دوستانه به گردش برویم. گردشی برای دیدن درد‌ها و رنج‌های مردم. هر وقت جناب اسلامی، وقت داشتند، لطفا اطلاع بدهند، ما اماده ایم.‌
می‌خواهیم آقای اسلامی را با برخی از آسیب‌ها و عارضه‌ها، آشنا کنیم. قصد داریم، وجدان بی کار وزیر را قلقلک بدهیم. آقای وزیر عزیز، حتی تکذیب کردن برخی از درد‌ها، از روی مصلحت نیز درست نمی‌باشد. حل مشکل، نیازمند اراده و شناخت و عزم جزم است.
هرچند در این خصوص، امید چندانی به شما نداریم. مدیری که قانونشکنی و کم کاری‌های مکرر را در حوزه کوچکی، چون حوزه هوانوردی کشور می‌بیند و تداوم سکوت را بر می‌گزیند، مسلما در حوزه بزرگ‌تر و پر چالشی، چون حوزه مسکن، بعید است که تمایل یا توان حرکت موثر داشته باشد.
خیلی متمایل هستیم، برنامه‌های عملیاتی شما در این خصوص را منعکس کنیم. خیلی متمایل هستیم که بدانیم، چکونه قصد دارید، یکی از سه حوزه اصلی تحت مدیریت خودتان را اصلاح کنید.
راستی آقای وزیر، دوستان ما شایعه ساخته بودند که شما را باید برای دوره بعدی ریاست جمهوری حفظ کرد. مسلم بدانید برعکس مواضع مثبت اولیه مان نسبت شما، تمام تلاش مان را بکار خواهیم برد تا واقعیت عملکردی و سطح توانمندی شما به گوش دوستان برسد. حتما شما هم به بحث انجام وظیفه شرعی، قانونی و حرفه ای، اعتقاد دارید؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین