پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
خاوازی وزیر جهادکشاورزی گفت: پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی مختومه شده و این موضوع را باید تمام‌شده تلقی کرد. به آقای خاوازی قول می دهیم که در کمتر از یکسال آینده، این پرونده مجددا سرباز خواهد کرد و وارد چرخه حقوقی- قضائی می شود. حداقل ما تمام تلاش مان را برای طرح مجددا این پرونده در نهادهای نظارتی، قضائی و امنیتی خواهیم کرد.
شعار سال:وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی مختومه شده و این موضوع را باید تمام‌شده تلقی کرد.
 
وی اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و تقویت نظارت بتوانیم بخش خصوصی را در انجام سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در این مجموعه کمک کنیم تا کشت و صنعت مغان توسعه خوبی را تجربه کند.
 
خاوازی این واگذاری را به نفع مردم مغان در ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و توسعه همه‌جانبه دانست و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با حمایت از این بنگاه اقتصادی و سرمایه‌گذاری که بخش خصوصی در آن انجام می‌دهد، صنعت فرآوری محصولات کشاورزی تقویت‌شده و زنجیره تولید و اشتغال در آن به شکل مطلوب اتفاق بیفتد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری خبرآنلاین  ،تاریخ انتشار:  11 تیر 1399،کدخبر:   1405419، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین