پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
شمشیرباز تهرانی گلایه دارد. او ناراحت است از اینکه مثل فوتبالی‌ها و سایر رشته‌ها درآمدی میلیاردی ندارند و بیشتر به دلیل اینکه هیچ مسئولی حواسش به آنها نیست.
شعار سال:علی پاکدامن که می تواند یکی از المپیکی های ایران باشد ابتدا درباره کرونا،موج دوم و ویروسی که زندگی همه را درگیر کرده حرف می زند و می گوید: « قدر زندگی ام را تازه می دانم. همه ما چقدر زندگی خوب و راحتی داشتیم و مدام ناشکری می کردیم. خیلی عادی داشتیم زندگی مان را می کردیم که یکدفعه این طوری شد. حالا همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است و همه چیز بهم ریخته است.»
 
او در ادامه حرف هایش سفره دل را باز می کند و از شرایط بدی که این رشته ورزشی در قیاس با سایر رشته ها دارد حرف می زند و می گوید: «ورزشکار هستیم و حقوق کارمندی می گیریم. خب این حقوق چقدر است؟ تورم چقدر است؟ برای ما که باید حرفه ای تمرین کنیم چیزی نمی شود. ما المپیکی هستیم اما انگار نه انگار. شرایط برای همه و بیشتر برای مردم عادی سخت شده.»
 
پاکدامن ادامه داد: « من سه مدال بازیهای آسیایی دارم، ۱۵ سال شمشیرباز تیم ملی ام اما در تربیت بدنی استان تهران جایی ندارم. رتبه ام در بین ورزشکاران تهرانی اول است اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای آقازاده هاست. هیچ وقت برای ما جایی نبوده. آن هم برای من که دو بار سهمیه المپیک گرفته ام. نمی دانم چه قانونی دارند که جایی برای ما قهرمان ها وجود ندارد. فکرش را بکنید.برادر من بازاری است. برای اینکه خرج زندگی ام را در بیاورم می رم پیش بردارم. فکر کنم به زودی تغییر شغل بدهم و وارد کار و کاسبی شوم.»
 
شمشیرباز تیم ملی در پایان اشاره به بسته کمپ تمرینی کمیته ملی المپیک می کند و می گوید: « این بسته خیلی خوب بود. وسایل  ضروری تمرین بدنسازی بچه ها را یکجا دارد؛ کش، دمبل، وزنه ۱۰ کیلویی. البته من وزنه را خودم داشتم کاش وزنه ۲۰ یا ۵/۱۷ کیلویی داشت البته به نظرم کوله اش از همه کاربردی تر و بود. کانال تمرین هم خیلی خوب است که دکتر بهرامی نژاد تمرینات خیلی کار بردی می گذارد. با این وسایل و تمرینات بچه های المپیکی راحت می تواند بدنهایشان را آماده کنند. پیمان فخری و قربانی خیلی پیگیر تمرین و وضعیت بچه ها  هستند. بچه ها از تمرینات فیلم و عکس می گذارند. آنها حتی پیگیر  هستند که  ما اضافه وزن پیدا نکنیم. من اوایل قرنطینه که تمرین خاصی هم نداشتم به دلیل اینکه رعایت هم نمی کردم خیلی چاق شده بودم، اما کم کم با رعایت به سر وزن برگشتم.»
 


 شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری اعتماد آنلاین ،تاریخ انتشار:  15 تیر 1399،کدخبر: 417004،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین