پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
امیر صدیقی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

شعار سال: امروز یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹ مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو با ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و حضور روسای هیات‌های استانی به میزبانی هتل استقلال برگزار شد که در پایان امیر صدیقی با کسب ۳۴ رای از ۴۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال رئیس فدراسیون ووشو  شد. محمود متدین هم ۹ رای داشت.

علی اصغر شعبانی، امیرعباس لشگری، محمود متدین، حسین اوجاقی، امیر صدیقی و محمود رشیدی احمدی کاندیداهای ریاست ووشو بودند.

حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ساندا و یکی از کاندیداها در پایان زمان سخنرانی خود گفت: گاهی در فضای انتخابات بی‌معرفتی‌هایی دیدم و گاهی دیدم که برخی از روسای هیات‌ها محکم ایستاده‌اند که خوشحال کننده بود. دیگر با هدیه دادن نمی‌شود رای آورد. گذشت آن زمان که با رفتارهای عوام فریبانه رای می‌گرفتند؛ این بی احترامی به سایرین است. دیگر با نامه نوشتن شبانه نمی‌توان رای گرفت.

اوجاقی در پایان سخنان خود به نفع امیرصدیقی کناره‌گیری کرد و انصراف داد. 

محمود رشیدی احمدی نیز پس از صحبت در مورد جایگاه ووشو در گذشته، جایگاه فعلی این رشته و تلاش‌های علی‌نژاد در دوران ریاست خود بر این فدراسیون از حضور در انتخابات انصراف داد. 

علی اصغر شعبانی نیز با بیان اینکه مشغله کاری دارد، انصراف خود را اعلام کرد. 

پیش از این امیرعباس لشگری انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرده بود و در مجمع حضور نداشت تا رای گیری با حضور دو کاندیدا یعنی صدیقی و متدین برگزار شود.

فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع بود.

پیش از این مهدی علی‌نژاد به مدت ۱۳ سال ریاست فدراسیون ووشو را برعهده داشت که پس از قبول مسئولیت در معاونت قهرمانی وزارت ورزش، از ریاست ووشو کناره‌گیری کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ، تاریخ انتشار 15 تیر    99، کد خبر:   99041510877، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین