پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
سعید لیلاز( اقتصاد دان) در مقایسه دولت دکتر روحانی با دکتر مصدق، ادعا کرده که دولت اقای روحانی ، رکورد دوران مصدق در اقتصاد بدون نفت را شکسته است. باید از آقای دکتر لیلاز پرسید که شما چرا؟ منابع درامدی دولت مصدق چه ها بودند آقای لیلاز و منابع درآمدی دولت دکتر روحانی چه؟ پیگیری حقوقی دکتر مصدق و نتیجه آن چه بود و پیگیری حقوقی دکتر روحانی چه؟ لطفا قیاس مع الفارق نکنید.
شعار سال: روزنامه ایران در گفت و گو با سعید لیلاز اقتصاددان و تحلیلگر مسائل سیاسی در ارزیابی وضعیت کشور و عملکرد دولت آورده است: رکورد دوران مصدق در اقتصاد بدون نفت در دولت روحانی شکسته شد.
 
سعید لیلاز معتقد است که از حمله مغول به این سو، هرگز فشاری مانند فشار امروز به ایران وارد نشده است و در ۷ سال دولت به جز آن دوره ۷-۸ ماهه و به جز آن سیاست خاص بازار ارز که نسبت به آن انتقادهای بسیار روشن دارم، هیچ عیبی در سیاست‌های آقای روحانی نمی‌بینم. در همه عرصه‌ها موفقیت‌آمیز جلو رفتیم. اکنون هم کمابیش تحریم‌ها را بخوبی مدیریت کردیم.
   
تعداد بازدید : 12
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
توهم ، توهم ، توهم .......
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین