پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از تعویق در اعزام به خدمت مشمولان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی در مردادماه خبر داد.
شعار سال: رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از تعویق در اعزام به خدمت مشمولان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی در مردادماه خبر داد.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص آخرین تصمیمات اخذ شده راجع به اعزام به خدمت مشمولان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی اظهار داشت: به دلیل رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مشمولان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی مقرر شد که این دسته از عزیزان در مردادماه هم به خدمت اعزام نشوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص وضعیت اعزام این دسته از مشمولان در ماه‌های آتی اعلام کرد:برای اعزام مشمولان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی در شهریورماه مجددا تصمیم گیری خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 18 تیر 1399، کد خبر: 560392،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین