پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: جامعه عشایری دارای قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی در راستای تولید است که لازم است از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای دیده و معرفی شود.

مهندس قندالی در دیدار با سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: جامعه عشایری مردمی مولد، قانع، کم توقع، نجیب و اصیل هستند که باید بیشتر شناسانده و از آنان حمایت شود.

شعار سال: وی افزود: سازمان امور عشایر ایران خود را موظف به پیگیری مطالبات و خواسته های جامعه عشایری اعم از تامین آب، سوخت، نهاده‌ها، آموزش، بهداشت و ... می‌داند و در این مسیر حرکت می کند.

قندالی، تولیدات این قشر از جامعه را باکیفیت و متنوع عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هزار فروشگاه عشایری در کشور فعال است که توسط تشکل‌ها و تعاونی‌های عشایری اداره می‌شود.

همچنین در این دیدار سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جامعه عشایری را قشری تولید کننده و موثر در بخش کشاورزی دانست و گفت: این مرکز آمادگی خود را برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های جامعه عشایری از طریق روش های مختلف اطلاع‌رسانی اعلام می‌کند.

والی‌زاده افزود: این مرکز در راستای بهره گیری بیشتر بخش کشاورزی از فضای رسانه ای و تبیین برنامه ها و اقدامات بخش در راستای شعار سال و تامین امنیت غذایی، راه‌اندازی رادیو رویش و تحریریه مجازی جهش تولید در بخش کشاورزی را در دستور کار قرار داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 19 تیر 1399، کد خبر: 138146،  www.maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
عشایر جمعیت بسیار شریف و هنرمندی هستند که ظرفیت های اقتصادی بالایی در کشور دارند نظیر دامپروری و تولید دام و صنایع دستی و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین