پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
جایگاه حساس دیوان محاسبات در سلامت اداری به اندازه ای است که نباید در خصوص آن وارد مبادلات و مماشات حزبی و جناحی شد. سوال اینجاست که در روند انتخاب رئیس دیوان ، گرایش نمایندگان به انتخاب حزبی و محفلی بذرپاش خواهد بود یا انتخاب کارشناسی عباسی؟ در ادامه متن، نظر محبی نجم آبادی در این خصوص ، ارایه شده است.

شعار سال: «بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده مردم جغتای و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی،در گفت‌وگویی، در خصوص انتخاب رئیس دیوان محاسبات گفت: عباسی، بذرپاش و لطف‌الله فروزنده و چند تن دیگر از کاندیداهای دیوان محاسبات هستند.

او در خصوص اینکه به نظر شما اقبال با کدام یک از کاندیداست؟ بیان کرد: باید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود اما تعداد قابل توجهی در کمیسیون برنامه بودجه رای‌شان، بذرپاش است. جلسه در هفته آینده برگزار می‌شود.  آئین‌نامه داخلی کمیسیون را آماده می‌کنیم و اصلاحات باید به کمیسیون آئین‌نامه داخلی، ارسال شود. بذرپاش جوان انقلابی و با انگیزه‌ای است و گزینه مناسبی، برای ریاست دیوان محاسبات، محسوب می‌شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، به تاریخ: ۲۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۷۰۳۷، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
تو حزب بازی ها معمولا آدم های کاربلد از بین میرن عباسی هم احتمالش هست براش این اتفاق بیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین