پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت، سامانه جامع گارانتی را راهی برای اطلاع از اصالت کالا عنوان کرد.
شعار سال:سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت، سامانه جامع گارانتی را راهی برای اطلاع از اصالت کالا عنوان کرد.
 
*** اطلاع از اصالت گارانتی
 
 جواد احمدی ضمن اشاره به قابلیت‌های سامانه جامع کارانتی، اظهار داشت:
 
خدمات پس از فروش یک آپشن اضافی برای کالا نیست و مردم می توانند با مراجعه به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند.
 
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت در ادامه اضافه کرد:
 
مردم با مراجعه به این سایت می‌توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که می‌خواهد خریداری کند در لیست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.
 
اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری می فروشد، مشکلی در ارایه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به راحتی قابل پیگیری می باشد.
 

*** ابلاغ فاز دوم سامانه جامع گارانتی
 
 در پایان لازم به ذکر است، سرپرست اداره کل نظارت برخدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان چندی پیش با ارسال ابلاغیه‌ای ضمن اعلام اجرای فاز دوم سامانه گارانتی کلیه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش اعم از شرکت‌های واردکننده و پیمانکار گارانتی کننده را ملزم کرد تا در سامانه مذکور ثبت نام نمایند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  صنایع ،تاریخ انتشار:   22 تیر 1399،کدخبر:    190886، www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین