پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای نامناسب زمان طرح ترافیک و بازگشایی مراکزتجاری و ... موجب شده تا سفر‌های پنهان مردم افزایش پیدا کند.
شعار سال: سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: سازمان ترافیک ۲۰ میلیون سفر را به طور روزانه در تهران ثبت کرده است و این نشان می‌دهد که تردد در شهر تهران به دلایلی که محدودیت‌های کرونایی برداشته شده است افزایش پیدا کرده است.


وی ادامه داد: اجرای نامناسب زمان طرح ترافیک و بازگشایی مراکزتجاری و اداری موجب شده تا سفر‌های پنهان مردم افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مقایسه حجم ترافیک پایتخت در سه ماهه نخست امسال به نسبت سال گذشته، عنوان کرد: پیک سفر‌ها و زمان اجرای ترافیک در سه ماهه امسال به نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و این حضور بیشتر نیرو‌های راهور را می‌طلبد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز کرد: وقتی مراکز تجاری و اداری‌ها باز شود و تقاضای سفر افزایش پیدا کند. این پدیده موجب افزایش تخلفات مردم در ایام شیوع کرونا در تهران خواهد بود.


سردار حمیدی با بیان اینکه میزان «دور دور» کردن‌ها در شهر تهران کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این نوع از رفتار‌ها به نسبت ایام پیش از شیوع کرونا کاهش یافته و نشان می‌دهد سلامت برای جوانان مهم است.


وی در بخش دیگری از این گفتگو، از افزایش سطح ترافیک تهران در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: به طور قطع، تهران از مهرماه با بازگشایی مراکز آموزشی و اصناف مرتبط با آن، با ترافیک سرسام آوری روبرو خواهد بود و نیاز است مسئولان مسائل پیش روی تهران را حل و فصل کنند.


سردار حمیدی همچنین وارونگی هوا را یکی دیگر از مشکلات تهران دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان می‌خواهند کاری برای تهران انجام دهند برای این زمان از سال کاری کنند چرا که وارونگی هوا جدی می‌شود. باید موضوعات محیط زیستی و مشکلات شهری را از امروز پیگیری کنیم و پلیس وظیفه خود را به طور جدی در معاینه‌های فنی به درستی اجرا می‌کند و در دقایق پایانی به فکر معضلات کلانشهر تهران نیفتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 24 تیر 1399 ، کدخبر: 1626551 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
دور دور هم دیگه نمی تونیم بریم .کرونا همه چیز ازمون گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین