پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
بسیاری از نعمت های امروزی در زمان قدیم وجود نداشت. اما بشریت از آن شرایط سخت جان سالم به در برد و هرگز شادی از زندگی خود را از دست نداد. داستان آرامش یا آسایش و تولید در سال 1900 را بخوانید.
شعار سال:تصور کنید شما در سال 1900 به دنیا آمده اید.

 وقتی 14 ساله هستید ، جنگ جهانی اول شروع می‌شود و وقتی 18 ساله هستید با 22 میلیون کشته پایان می یابد.

 به زودی، یک بیماری همه گیر جهانی ، یعنی آنفولانزای اسپانیا ظاهر می شود که 50 میلیون نفر را به کام مرگ می کشد  و شما زنده هستید و 20 ساله دارید.

 وقتی 29 ساله شدید، از *بحران اقتصادی جهانی* که با فروپاشی بورس اوراق بهادار نیویورک آغاز شده ، زنده مانده و دچار تبعات *تورم ، بیکاری و قحطی* آن می شوید.
 
 وقتی 33 سال دارید نازی ها به قدرت  می رسند با 39 ساله شدن شما ، جنگ جهانی دوم شروع می‌شود و وقتی 45 ساله شديد با 60 میلیون کشته پایان می یابد  و گفته می شود که در هولوکاست 6 میلیون یهودی  توسط هیتلر قتل عام شده اند.

 وقتی 52 ساله شدید ، جنگ کره شروع می شود.

 وقتی 64 ساله شدید ، جنگ ویتنام شروع و وقتی 75 ساله می شوید پایان می یابد.

 کودکی که در سال 1985 به دنیا آمد فکر می کند پدربزرگ و مادر بزرگش هیچ تصوری از زندگی ندارند ، اما آنها پس از  *چندین جنگ و فاجعه* زنده مانده اند.

 امروز ، در میان *همه گیری های جدید* ، بسیاری از راحتی ها را در دنیای جدید داریم.  اما  ما *شکایت داریم* زیرا باید ماسک بپوشیم و تا جایی که ممکن از خانه بیرون نرویم.

 ما شکایت می کنیم زیرا ما باید در خانه های خود بمانیم که در آن  *غذا ، برق ، آب جاری ، وای فای و حتی برای عده ای خیلی چیز های دیگر هم وجود دارد ....

اما احساس محدودیت  می کنیم و خیلی زندگی را سخت گرفته ایم! و هی نق می زنیم. و یا از تحریم و شرایط بد اقتصادی ناله میکنیم.

 بسیاری از  نعمت های امروزی در زمان قدیم وجود نداشت.  اما *بشریت از آن شرایط سخت جان سالم به در برد* و هرگز شادی از زندگی خود را از دست نداد.

بیاییم شادی را از هر راهی که توان داریم  به همگان تقدیم کنیم.
 

پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین