پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
فرشاد مومنی بیان کرد: در کشور علم اساس تصمیم‌گیری نیست حتی مستنداتی که به بهای گران فراهم شده در معرض دید نظام تصمیم‌سازی‌های اساسی کشور قرار نمی‌گیرد.
شعار سال: فرشاد مومنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه اظهار داشت: من از کسانیکه به رهبری و سران قوا مشاوره می‌دهند می‌خواهم که شرافت حرفه‌ای را رعایت کنند و گزارش‌های تحقیق و تفحص‌های چهارگانه‌ای که در خصوص صنعت خودرو شده را به درستی به این مسئولان کلیدی منعکس کنند. چون در کشور علم اساس تصمیم‌گیری نیست حتی مستنداتی که به بهای گران فراهم شده در معرض دید نظام تصمیم‌سازی‌های اساسی کشور قرار نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: در این اسناد چهارگانه یک مساله ۳بار تکرار شده. آن نکته مکرر چیست؟ گفته شده مشکل در قرارداد‌هایی که خودروساز‌های ما با کشور‌های خارجی بسته‌اند، این است که طرف خارجی به تعهدات خود عمل نکرده و هیچ تنبیهی برای نقض عهد این‌ها در نظر گرفته نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 29 تیر 1399، کد خبر: 2132785،  www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
واقعا رو چه حسابی با کشوری قرارداد می بندید که می دونید متعهد نیست ؟ بعدشم هیچ راهی واسه غرامت ندارید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین