پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
یکی از مشکلات شایع نظام مدیریتی و برنامه ریزی کشور، طراحی، اجرا و تخصیص بودجه برای یک مشت طرح و برنامه گل درشتی است که عموما از درون آن نیز، دو ریالی عاید کشور نمی‌شود. منتظر توضیحات و توجیهات روح الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص طرح آموزش مدیران آینده هستیم و نظر شما را به اصل توضیحات ایشان جلب می‌کنیم.
شعار سال: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح آموزش مدیران آینده باید استارت بخورد و اعضای جوان عضو ستاد‌های ساماندهی امور جوانان به همین دلیل انتخاب شده اند تا پس از دریافت حکم از استانداران با مصوبه ستاد در دستگاه‌های مربوطه بعنوان کارآموز دوره‌های آموزشی را طی کنند.
روح‌الله اسدی در وبینار معاونت امور جوانان با مدیران کل استان‌ها با اشاره به اینکه عملکرد ستاد‌های ساماندهی امور جوانان در سال ۹۹ مناسب نیست اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته ازدواج قرار داشتیم فقط ۱۲ استان توانستند در این هفته در برنامه‌های خود ستاد ساماندهی ازدواج را برگزار کنند و ظرفیت سایر دستگا‌های عضو ستاد را هم فعال نمایند. همچنین در بحث بومی سازی تقسیم کار ملی اوقات فراغت که در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مصوب شده نیز نیازمند کمک و مشارکت همه استان‌ها هستیم تا با بهره مندی مناسب از بستر قانونی که در اختیار دارند برنامه را عملیاتی کنیم.
وی در ادامه افزود: ساماندهی امور جوانان یکی از مباحث مهم کشور است و برای توانمندسازی این جوانان برنامه‌های مختلفی داریم. طرح آموزش مدیران آینده باید استارت بخورد و اعضای جوان عضو ستاد به همین دلیل انتخاب شده اند تا پس از دریافت حکم از استانداران با مصوبه ستاد در دستگاه‌های مربوطه بعنوان کاراموز دوره‌های اموزشی را طی نمایند و پیشنهاد کرده ایم یک روز کاری هم در کنار مدیر کل دستگاه عضو ستاد باشند و ضمن اشنایی با وظایف و اختیارات دستگا‌ها در انتها خدماتی که اعضای ستاد به جوانان می‌دهند را جمع اوری و درنهایت گزارش آن بصورت منسجم در قالب یک فایل درپرتال ادارات کل قرار گیرد و البته این جوانان مشمول طرح اموزش مدیران جوان خواهند شد و دوره‌های مزبور را نیز می‌گذرانند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: درباره بیانیه گام دوم انقلاب که دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز بر عملیاتی کردن آن تاکید کرده اند استان‌ها باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند و از طرف این دفتر نیز دستورالعمل و اعتبارات لازم برای تدوین برنامه عمل ارتقای محور‌های بیانیه برای استان‌هایی که دغدغه آن را دارند فراهم شده است.
وی همچنین در ادامه به توضیح طرح سرباز مهارت و اجرای آن با توجه به شرایط فعلی کشور پرداخت و اعلام کرد: جوانان عضو سمن‌های جوانان نیز منتظر خبر خوب عملیاتی شدن تفاهم نامه مربوط به امریه شدن در سمن‌های جوانان در شش ماه پایان خدمت خود باشند که در هفته مشارکت‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1399 ، کدخبر: _ ، www.news.msy.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین