پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین لایحه حمایت از خبرنگاران خبر داد و گفت: لایحه حمایت از خبرنگاران با همکاری وزیر ارشاد به منظور حفظ امنیت شغلی آنها تدوین و به مجلس ارائه می‌شود.
شعار سال: محمد شریعتمداری، در جمع خبرنگاران، در خصوص اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازنشستگان و کارگران اظهار داشت: پس از ۱۴ سال توانستیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کنیم به طوری که این همسان‌سازی شامل ۳.۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی می‌شود، همه این افراد مورد توجه ما هستند و تلاش ما این است که افزایش حقوق داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درمورد تاسیس انجمن‌های صنفی گفت: توانسته‌ایم این موضوع را در مجلس به تصویب برسانیم و حدود ۶۰ تا ۷۰ جلسه کارشناسی در این خصوص تشکیل شد.

وی از لایحه حمایت از امنیت شغلی خبرنگاران و حفاظت از آن‌ها خبر داد و افزود: این لایحه را به منظور حفظ امنیت شغلی خبرنگاران تقدیم مجلس خواهیم کرد و تقاضای ما این است کارشناسانی که در این خصوص نظراتی دارند، در اختیار ما قرار دهند و با استفاده از ظرفیت قانونی بتوانیم این وعده را محقق کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر وقت شفافیت وارد شود، فساد از درِ دیگری خارج می‌شود و ما با راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی توانستیم گام‌های موثری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مجموعه‌های ذیربط برداریم به طوری که هم‌اکنون اسامی بیش از ۱۱۳۰ عضو هیئت مدیره مجموعه‌های ذیربط در سایت این وزارتخانه قرار دارد و به راحتی برای عموم قابل مشاهده است.

وی از پرداخت ۷۸ میلیارد تومان وام کرونا به ۴۷۸ بنگاه خبری که به دلیل کرونا دچار مشکل شده بودند، خبر داد و گفت: این بنگاه‌ها ۴۵۹۹ شغل ایجاد کرده بودند و پیش‌بینی کرده‌ایم در صورت تامین اعتبار، وام ۱۰ میلیون تومانی به خبرنگاران در ایام کرونا پرداخت شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از روزنامه ابتکار، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۶۰۷۲۴، www.ebtekarnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین