پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس جزییات برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
شعار سال: محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت از سوی رئیس جمهور به مجلس، گفت: جلسه رأی اعتماد به حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده (22 مرداد 99) برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق قانون از زمان معرفی وزیر پیشنهادی، یک هفته بعد جلسه رأی اعتماد به وزیر برگزار می‌شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ در جلسه رأی اعتماد طبق آیین‌نامه ابتدا رئیس جمهور یک ساعت از وزیر پیشنهادی خود دفاع می‌کند و بعد موافقان و مخالفان رأی اعتماد به وزیر صحبت‌های خود را مطرح می‌کنند که هریک از موافقین یا مخالفین 15 دقیقه برای ارائه نطق خود زمان در اختیار دارند که می‌توانند بخشی از آن را در اختیار نمایندگان دیگر قرار دهند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان 30 دقیقه زمان در اختیار وزیر پیشنهادی است که به ابهامات و سؤالات مخالفان پاسخ دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبر تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1399 ، کدخبر:  122294 ، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین