پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
متاسفانه یکی از مشکلات اجتماعی که این روزها خیلی در سطح شهر مشاهده می کنیم، کودکان کم سن و سالی هستند که به زباله گردی مشغول هستند و یا به انحاء مختلف به عنوان کودک کار مشغول فعالیت هستند. گذشته از مسئله حقوق کودکان و اینکه چطور باید ساماندهی شوند و جلوگیری کنیم از کار کودکان، مسئله مهم در این زمینه تغذیه این کودکان است که به نظر نمی رسد اوضاع خوبی داشته باشند. به طوری که دیده شده گاهی اوقات اگر پسمانده غذایی را در سطل آشغال ها پیدا کنند ، با کمال تاسف می خورند و این مسئله گذشته از بیماری هایی که می تواند به دنبال داشته باشد، عزت نفس این کودکان را هم زیر سوال می برد.

شعار سال: در کاریکاتور زیر کودکی را می بینید که در سطل زباله به دنبال غذا می گردد و این ها همه برای یک جامعه دینی که در آن پیامبر ما به کودکان احترام می گذاشت و برای آنان ارزش قائل بود ، خیلی دردآور است. چرا مسئله حقوق کودک در کشور ما رعایت نمی شود. این کودکان آینده سازان این کشور هستند که باید خوب تغذیه کنند و در شرایط خوب تحصیل کنند تا بتوانند آینده خوبی برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند نه اینکه از اوان کودکی حتی برای یک لقمه غذا این همه زجر بکشند. گذشته از مسئله مافیاهایی که در رابطه با کودکان زباله گرد و کودکان کار مطرح میشود و اینکه اصلا این جریانات وجود دارند یا نه ، به نظر نمی رسد دیدن این صحنه ها صورت خوشی برای هیچ شهروند با غیرتی داشته باشد.کاش بیشتر به فکر کودکان مان باشیم.

کودکی در سطل زباله های شهر!

 شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ابرتازه ها، تاریخ انتشار: --- ،کد خبر:271377،www.abartazeha.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین