پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۴۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
فرق نمی کند که مبلغ این قرارداد چقدر بوده است. آنچه که مهم است آبروی ریخته شده ورزش کشور و سرشکستی ایجاد شده از سو مدیریت عامدانه و فساد آلود حوزه ورزش یا اشتباهات رخ داده از روی ناآگاهی و کم توانی مدیریتی است. در هر شرایط، در کنار محاکمه مسببان این آبرو ریزی ، باید اقدام به محاکمه وزیر ورزش بعنوان مدیر ارشد این حوزه نمود.
شعار سال: نهاد‌های نظارتی و بازرسی مدتی است روی این قرارداد کارشان را آغاز کرده‌اند تا با روشن شدن موضوع با مقصران و متخلفان برخورد کنند. مسئله مشخص این است که، حق فوتبال ایران خواهد بود که عوامل جریمه ۱۷۰ میلیارد تومانی را بشناسد. افرادی احتمالا طبق یک برنامه خاص «یک مبلغ مشخص» را در قرارداد ویلموتس آورده‌اند و یا اینکه از روی ناآگاهی و بی‌سوادی مرتکب این اشتباه بزرگ شده‌اند. تفاوت این دو خیلی مهم است و باید حتما مشخص شود مسئله مهم دیگر این است که انتظار می‌رود در روند رسیدگی به این پرونده با مقصران بصورت علنی و با اشد مجازات برخورد شود، تا ویلموتس و پرونده‌اش درس عبرتی برای دیگر سو استفاده کنندگان یا مدیران ناتوان باشد.
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین