پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
مهدی مناجاتی، سرمربی اسبق فوتبال ایران، معتقد است در ماجرای قرارداد ویلموتس و محکومیت ایران، مسئولان فدراسیون صددرصد مقصر هستند. ضمن تائید صحبت‌های این پیشکسوت فوتبال، باید بیان داشت که این نوع محکوم سازی و محکوم یابی، نباید با نادیده گرفتن و کاهش نقش‌های احتمالی وزیر ورزش و امور جوانان در این پرونده دنباله گیری شده و نقش دکتر سلطانی فر هم باید در این رسوائی، کاملا بررسی و راست آزمائی شود.
شعار سال: مهدی مناجاتی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، با اشاره به شرایط فوتبالی حاکم بر فوتبال ایران گفت: اوضاع خوبی در فوتبال ما حکمفرما نیست و اتفاقات اخیر نشان دهنده این است که فوتبال ما به سمت و سوی خوبی نمی‌رود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور مربیان خارجی در تیم ملی و عواقب سنگین قرارداد‌های بی‌حساب و کتابی که با آن‌ها بسته می‌شود، خاطرنشان کرد: فوتبال ما پر است از استعداد‌های ناب فوتبالی و مربیگری، آن وقت چرا باید برویم ناز مربیان خارجی را بکشیم و در نهایت این قدر مشکلات را ببینیم؟ مگر امثال یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در پرسپولیس و استقلال بد کار کرده‌اند؟ مگر در حال حاضر ده‌ها مربی خوب و طراز اول نداریم که می‌توانند در لیگ توانایی‌های خود را نشان دهند، پس چرا باید سراغ خارجی‌ها برویم؟

او ادامه داد: در سال‌های اخیر تلویزیون ما همه بازی‌ها و رقابت‌های مهم را به صورت زنده و مستقیم پخش می‌کنند که یک کلاس مربیگری و بازیکن‌سازی خوب است و می‌تواند کمک بزرگی به رشد استعداد‌های بالقوه‌ای باشد که در فوتبال ما کم نیست. با وجود این مساله فدراسیون فوتبال ما سراغ مربیانی می‌رود که جز پرونده‌سازی در فیفا و مراجع بین‌المللی عایدی برای فوتبال ما ندارند.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص پرونده اخیر ویلموتس و ماجرای غرامتی که از فدراسیون ایران مطالبه کرده، اظهار داشت: استفاده از مربیان داخلی برای آقایان صرفه مالی ندارد، برای همین به سراغ مربی خارجی می‌روند و هرطور که دوست دارند با او قرارداد می‌بندند. بعضی می‌گویند این قرارداد، قرارداد ترکمانچای است، اما من می‌گویم این قرارداد از ترکمانچای هم بدتر است.

او در پایان تصریح کرد: این ماجرا یک مقصر دارد و آن هم اهالی فدراسیون فوتبال هستند. صرفه این‌گونه قرارداد‌ها برای فدراسیون فوتبال است و حالا هم آن‌ها باید پاسخگو باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 1 شهریور1399، کد خبر: 1047289،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین