پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: پلیس راهور باید فکری برای برخورد با موتورسواران متخلف کرده و نسبت به الزام کردن آنها به رعایت قانون با قاطعیت وارد شود.

شعار سال:

روح الله بابایی صالح ، درباره آثار اجتماعی و اقتصادی برخورد با موتورسواران متخلف با توجه به اینکه ین افراد اقدام به جابجایی مسافر داشته و یا درآمد زایی دارند گفت: متاسفانه در شهرهای بزرگ به ویژه کلان شهری مانند تهران مسافرکشی موتور سواران معضلی است که مسئولین باید فکری برای این مسئله کنند و به طور جدی برای حل آن اقدام کنند.

وی افزود: برخی از موتورسواران در مسیرهای ورود ممنوع  تردد می کنند که خلاف قوانین است و نیازمند پیگیری و رسیدگی پلیس راهنمایی و رانندگی به طور جدی است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر این که راهنمایی و رانندگی باید نسبت به ملزم کردن راکبان موتور سیکلت به قوانین تاکید کرده و اقدام کند، اظهار کرد: به نظر می رسد پلیس راهور برای الزامی کردن موتور سواران استفاده از کلاه، داشتن بیمه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام کرده و با متخلفان مقابله کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با تاکید بر این که راهنمایی و رانندگی باید با قاطعیت نسبت به رعایت قوانین توسط موتور سیکلت‌ها وارد شوند گفت: به نظر می‌رسد تنها راهی که برای برخورد با متخلفان وجود دارد اقدام پلیس راهور آن هم با قاطعیت است که البته تا به حال هم با جمع آوری موتور سیکلت‌هایی که راکبان آنها تخلف کرده‌اند اقداماتی انجام شده اما معضلی است که باید به طور جدی پیگیری شود.

بابایی صالح درباره اینکه شهرداری در برخی معابر محلی برای پارک موتورسیکلت ها پیش بینی کرده اما این محل ها توسط دست فروشان به محل عرضه اجناس تبدیل شده، برای این معضل چه فکری باید کرد گفت: مردم نمی‌توانند دخالتی داشته باشند تنها می‌توانند گزارش را به مسئولان ارائه دهند. در این مورد هم پلیس و هم شهرداری باید وارد عمل شوند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه جایگاه‌های تعیین شده مختص شهرداری است، شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی می‌تواند وارد عمل شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار 28 شهریور 1395، کد مطلب:95062817248  : www isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین