پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در نظارت بر طرح‌ها، از ابلاغ پرداخت «فوق‌العاده ایثارگری» توسط اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت خبر داد.
شعار سال: به نقل از سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، نازیلا عاکفیان در این باره اظهار داشت: پرداخت «فوق‌العاده ایثارگری» به جانبازان ۲۵% و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهید، همسران شهدایی که پیش از شهادت در صنعت نفت شاغل بودند و خانواده شهدا، توسط اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی ابلاغ شد.

وی افزود: این ابلاغیه بر اساس مفاد ماده (۵۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و همچنین مفاد بند (پ) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم توسعه کشور، مبنی بر پرداخت «فوق‌العاده ایثارگری» به شهدا، جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهید و همسران شهدا، معادل بیست و پنج درصد (۲۵%) حداقل حقوق کارکنان دولت (که هر سال توسط دولت تعیین می‌شود) است.

نازیلا عاکفیان همچنین به اخذ مجوز‌های مرتبط با «مزایای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بند (ج) ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه» اشاره کرد و گفت: مجوز‌های لازم در این خصوص اخذ شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نفت و انرژی، تاریخ انتشار: 8 شهریور1399، کد خبر: 21622،  www.naftonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین