پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
محرم نوید کیا که یکی از چهره های دوست داشتنی فوتبال ایران و اصفهان است به چشم می خورد و مدت هاست هوادارن سپاهان خواهان حضور وی بر روی نیمکت سپاهان هستند.

شعار سال: بالاخره تکلیف صندلی مدیریتی باشگاه سپاهان معلوم شد و ساکت مدیر آشنا بر کرسی آن نشست؛ ساکت امروز کار خود را با حضور در گلستان شهدای اصفهان و  ادای احترام به مقام شهیدان رسماً آغاز کرد تا انتخاب سرمربی تنها علامت سوال پررنگ باقی مانده این روزهای باشگاه سپاهان باشد.

در حالی که یحیی گل محمدی و جواد نکونام جدی ترین گزینه ها در اخبار غیر رسمی برای نشستن روی نیمکت طلایی پوشان بودند و در کنار این نام ها الکساندر نوری هم مطرح بود؛ یحیی گل محمدی بعد از روزها سکوت بالاخره با پستی که در اینستاگرام منتشر کرد نشان داد که برای بازی های آسیایی حداقل در پرسپولیس ماندنی است و نکونام هم به نظر به اصفهان نمی آید؛ الکساندر نوری مربی دو تابیعتی ایرانی آلمانی هم با توجه به کارنامه ای که دارد با اشتقبال هواداران سپاهان رو به رو نشده است.

در میان گزینه های سرمربی گری تیم فوتبال سپاهان محرم نوید کیا که یکی از چهره های دوست داشتنی فوتبال ایران و اصفهان است به چشم می خورد و مدت هاست هوادارن سپاهان خواهان حضور وی بر روی نیمکت سپاهان هستند، چهره ای که این روزها بیش از همیشه به باشگاه سپاهان نزدیک شده است؛ البته محرم کار سختی را در پیش خواهد داشت که شاید این کار سخت و بازی های آسیایی که مجالی برای تمرینات و  تغییر ساختار هم برای آن  نمانده انتخاب این بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه سپاهان را سخت کرده است.

چرا که این بازی ها می تواند تاثیر بسزایی در ادامه کار وی داشته باشد و نتیجه نگرفتن در بازی های آسیایی می تواند جایگاه این مربی را در لیگ متزلزل سازد؛ در حال حاضر تکسیرا تمرینات سپاهان را برای بازی های آسیایی دنبال می کند.

به نظر می رسد مدیریت باشگاه سعی دارد قبل از بازی های آسیایی تکلیف سرمربی خود را مشخص کند و شاید این یکی دو روز تصمیم باشگاه مشخص شود؛ در حال حاضر نویدکیا به نظر جدی ترین گزینه باشگاه است که اگر به سپاهان نیاید شاید طلایی پوشان در یک تصمیم اجباری مجبور باشند با تکسیرا مسابقات آسیایی را دنبال کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری دانا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: 1642636، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین