پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
محمود فرجامی، طنزپرداز ایرانی مقیم اروپا، در یادداشتی اینستاگرامی در نقد ترکیش ایرلاین نوشت:
شعار سال: آقای ترکیش ایرلاین!

برای چندمین بار اعلام کردی که پروازهای بین ترکیه و ایرانت را باز می کنی. تاریخ دقیق دادی و روی وب سایت خودت و سایتهای فروش بلیط، بلیط فروختی. بعد باز برای چندمین بار کنسل کردی. پولی هم پس ندادی. پولی که نقدی گرفتی را قرار شده چند ماه بعد احتمالا پس بدهی، یا مثل معمول از وب‌سایت خودت امتیاز بدهی که بعدا خریدار مغبون بیاید بلیط بخرد. آن هم طی مدت فلان. به عبارت ساده‌تر؛ پشم.

بزرگوار، گنده‌بک، نره‌خر!
این کار اسمش دزدی است. وقتی می‌دانی پروازی در کار نیست و بلیط می‌فروشی و از اردیبهشت امسال تا الان متناوبا این کار را تکرار می‌کنی، وقتی هنوز بساط فروش بلیط پروازهای کنسل‌شده برپاست، یعنی رسما و اگاهانه مشغول کلاهبرداری هستی.

ابله، احمق، نافهم، آبتال!
تو شرکت هواپیمایی ملی کشور بزرگ و مهمی به اسم ترکیه هستی. وقتی رسما و متناوبا دزدی و کلاهبرداری می‌کنی این دیگر ماجرای گم شدن چمدان‌های مسافران فلان پرواز ایران نیست که بتوانی از زیر بار آن شانه خالی کنی، بیندازی گردن فرودگاه و نهایتا با شکایت علیه رسانه و روزنامه‌نگار (مثل شرق و صدرا محقق، رسوایی چند سال پیشت) کار را پیش ببری. رسما کارت به پای دولت و ملت ترکیه نوشته می‌شود.
این دفعه حتی وقاحت را به جایی رساندی که مسافران اولین پرواز خیالی‌ات، همانکه چندی پیش رسما و با تبلیغات دولتی هم اطلاع رسانی شد، رفته‌اند فرودگاه. بیشعور! می‌دانی یعنی چه؟ می‌دانی پدر و مادری که ماه‌هاست منتظرند بروند عزیزشان را ببینند، همانها که دو هفته بوده سوغاتی می‌خریده‌اند و چمدان می‌بسته‌اند، همانها که شب قبلش خداحافظی کرده‌اند که «دیگه میریم چند هفته می‌مونیم خیلی وقته نوه‌هامون رو ندیدیم»، چه ضربه‌ روحی می‌خورند وقتی که در فرودگاه بفهمند همه‌اش شامورتی‌بازی بوده؟ لعنتی پولشان را می‌خواهی بخوری، بخور، سگ‌خور! چرا با روح و روانشان بازی می‌کنی؟ توی فرودگاه باید خبرِ نبودنِ پروازی که اصلا قرار نبوده باشد به آدمها برسد؟
خاک‌برسرت، یازیکلار اولسون

امضا: یکی از همان امتیازداران
* باز بدو وکیلت را فعال کن شکایت چاق کند که با آبروی ما بازی شده. تو آبرو داری آخر بی‌آبرو؟ این توبمیری هم از آن توبمیری‌ها نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1399، کد خبر: 4956563،  www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین