پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
رئیس فرودگاه بیروت اعلام کرد هواپیما‌هایی که از آسمان اراضی اشغالی عبور می‌کنند حق فرود در لبنان را ندارند.
شعار سال: در زمانی که رژ‌یم‌های عربی زیر چتر آمریکا برای پیوستن به کمپین ننگین عادی‌سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی با یکدیگر مسابقه می‌دهند٬ لبنان همچنان بر پایبندی خود به دشمنی با اشغالگران از خلال مواضع متعددی که هرگونه رابطه مستقیم یا غیرمستقیم با این رژیم را رد می کند٬ تاکید دارد.

در راستای همین سیاست طرف‌های مربوطه در فرودگاه بین‌المللی بیروت شب گذشته اعلام کردند که هواپیماهایی که از آسمان اراضی اشغالی عبور می‌کنند مجوز فرود در این فرودگاه را ندارند.

«فادی الحسن» رئیس این فرودگاه در همین زمینه اعلام کرد که اداره فرودگاه بیروت از فرود هواپیمای باری ترکیه که از آسمان سرزمین‌های اشغالی عبور کرده بود٬ جلوگیری کرد.

الحسن تصریح کرد که قرار بود این هواپیما مستقیما از عمان به بیروت برود اما به نظر می رسد اشتباهی رخ داده و از اراضی اشغالی عبور کرد.

رئیس فرودگاه بیروت افزود که البته این تصمیم ما پیامد خاصی نداشته و با ترکیه در این خصوص توافق کرده‌ایم.

لبنان شرایطی را برای شرکت‌های هواپیمایی که به بیروت می‌آیند قرار داده تا از آسمان مناطق اشغالی عبور نکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 شهریور 1399، کد خبر: 2347100،  www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین