پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
رییس پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی تا 15 مهر خبر داد.

شعار سال: سردار سید تیمور حسینی در حاشیه جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که صبح چهارشنبه در مدرسه عیسی ابراهیمی در میدان منیریه برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 500 مدرسه در معابر اصلی پایتخت شناسایی شده است، اظهار داشت: در اطراف این مدارس ماموران پلیس راهور مستقر شده‌اند و با تخلفات مختلف از جمله توقف غیرمجاز، پارک دوبل و.... برخورد خواهند کرد.

سردار حسینی ضمن بیان این مطلب که با هماهنگی‌های انجام شده عمده سرویس‌های مدارس نیز ساماندهی شده و از اول مهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، خاطرنشان کرد: افزایش 25 تا 30 درصدی حجم ترافیک از روز شنبه پیش بینی شده است و ماموران ما در معابر آماده باش هستند تا نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام کنند.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که شهروندان حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.

رییس پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی در معابر پایتخت تا 15 مهرماه خبر داد و گفت: گفت: با مشارکت شهرداری نسبت به ایمن‌سازی معابر اطراف مدارس اقدام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای همیاران و پلیس‌یاران در ارتقای فرهنگ ترافیک، گفت: امسال ماموران و کارشناسان پلیس با حضور در مدارس نسبت به آموزش مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: امسال برای تمامی دانش آموزان کلاس اولی کارت همیار پلیس صادر شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايلنا، تاریخ انتشار: 31 شهريور 1395، کد مطلب: 412570 :www. isla.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین