پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
جمعی از معلمان نهضت سواد آموزی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و همزمان تعدادی از والدین دانش آموزانی که در آزمون سمپاد شرکت کرده بودند در مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش جمع شدند.
شعار سال:  در حالیکه دو روز قبل نیز جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، امروز صبح نیز آنها با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
 
این معلمان که جزو آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از سال ۱۳۹۲ به بعد هستند خواستار استخدام و جذب در آموزش و پرورش همچون سایر معلم‌ها در سال‌های قبل شدند.
 
از سوی دیگر تجمعی نیز در این ساعات مقابل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش جریان دارد و والدینی معترض به اعلام نتایج آزمون سمپاد هستند. عمده دلایل آنها این است که برخی سوال ها استاندارد نبوده و برخی سوال ها با وجود پاسخ غلط اصلاح نشده و برخی سوالات نیز قبل از آزمون لو رفته است و همه اینها باعث شده این آزمون اعتبار لازم را نداشته باشد.
 
این تجمع در حالی صورت می گیرد که ۵ روز از آغاز سال تحصیلی گذشته است و برخی والدین می گویند تا تعیین تکلیف این آزمون فرزندانشان را ثبت نام نمی کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   مهر ، تاریخ انتشار:   19 شهریور  1398، کدخبر : 5019651،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
چقدر اوضاع مدیریتی کشور در همه زمینه ها تاسف بار شده. هیچ حوزه ای نداریم که اعتراضی نباشه. کارگر و معلم و دانش آموز و پزشک و دارو و اقتصاد و سیاست و ... همه چی نیاز به یک سامان دهی داره. مدیران دلسوز نیاز داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین