پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
هجدهم فروردین ماه سال جاری در هیات واگذاری به ریاست دکتر فرهاد دژپسند مصوب شد این دو باشگاه از طریق عرضه سهم در بورس واگذار شوند.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک نهاد حاکمیتی، وظایف، ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متفاوت و گسترده‌ای دارد. مسئولیت بیش از ۵۰ فدراسیون ورزشی مدال آور کشور و مسئولیت های اجتماعی حوزه جوانان بر عهده این وزارتخانه است. در این شرایط قطعا بنگاه داری و باشگاه داری مانع از تخصیص بهینه انرژی و منابع وزارتخانه، به ورزش و جوانان می شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به ویژه اینکه در فوتبال و به تبع باشگاه استقلال و پرسپولیس حواشی بسیار گسترده است. جلب رضایت ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار با رفتارهای اجتماعی متفاوت چگونه برای یک وزارتخانه با مسئولیت های متفاوت و مختلف امکان پذیر است؟ از سوی دیگر با بحث مقابله با دلالی و فساد احتمالی و همچنین اقدام قانونی در مواجهه با شایعات گسترده فضای مجازی مربوط به این دو باشگاه روبرو هستیم.

مسعود سلطانی فر با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از شرایط فعلی و مدیریت مشکلات با حداقل هزینه، خصوصی سازی و عرضه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار سرمایه است افزود: یک نگاه غلط همواره پیش روی خصوصی سازی این دو باشگاه وجود داشته و دارد اما با تمام مسایل مطرح شده واگذاری آنها به نفع کشور، اقتصاد باشگاهی و وزارت ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بازار سرمایه کشور کارآمدترین و شفافیت ترین نهاد اقتصادی است، افزود: کنترل فساد، کاهش زمینه دلالی و استقلال مالی این دو باشگاه و درآمد زایی، حداقل مزیت های عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه است.

او با بیان اینکه اگر یک سهم از این دو باشگاه در اختیار دولت باشد مشکلات استقلال و پرسپولیس ادامه خواهد داشت افزود: هجدهم فروردین ماه سال جاری در هیات واگذاری به ریاست دکتر فرهاد دژپسند مصوب شد این دو باشگاه از طریق عرضه سهم در بورس واگذار شوند. اما وزارت ورزش معتقد به روش آزمون و خطا نیست بنابراین و به دنبال انتخاب کارآمدترین روش با حداقل مشکلات احتمالی هستیم بنابراین کمی فرآیند واگذاری زمانبر شد که البته امیدوارم در فصل پاییز فرآیند آن نهایی شود.

مسعود سلطانی فر با اشاره به تاکید وزیر اقتصاد مبنی بر تعریف جدید جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور افزود: عرضه سهام دو باشگاه پایتخت مهمترین اتفاق تاریخ ورزش کشور و پر پرواز اقتصاد باشگاهی است.​

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1399، کد خبر: 1056213، borna.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
انقدر در مدیریت این باشگاه ها برای آقایون دولتی سود هست که هرگز رهاش نمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین