پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
رئیس دستگاه قضا در جمع کشاورزان و دامداران استان از بازگرداندن این مجتمع به بیت المال خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با اصلاح روند واگذاری در سازمان خصوصی سازی دیگر نباید شاهد چنین واگذاری‌هایی باشیم.
شعار سال: کشتارگاه جونقان به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های کشتارگاهی غرب آسیا در سال ۹۷ با قیمت نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد.

بیشتر کارشناسان در آن زمان معتقد بودند که کشتارگاهی با ۱۰۰ هکتار وسعت و تجهیزات و ساختمان‌های زیاد۱۶۰ میلیارد تومان ارزش دارد.
 

مردم محلی هم واگذاری بی سر و صدای این مجتمع در تهران را به ضرر بخش جونقان دانسته و گفتند که حاضر بودند به صورت انفرادی یا در ساختار شرکت تعاونی خریدار کشتارگاه باشند، ولی به آن‌ها اطلاع رسانی نشد.

بعد از واگذاری مانند بسیاری از طرح‌های دولتی واگذار شده کارگران کشتارگاه تا ماه‌ها مشکل پرداخت حقوق داشتند.

تاکنون هم بسیاری از قصابان برای کشتار به استان همجوار مراجعه می‌کنند و حاضر به قبول قیمت‌های کشتار در این مجتمع نشدند.
 

مدیر بهره برداری مجتمع هم گفت: هم اکنون کشتارگاه با ظرفیت کمتر از ۱۰ درصد فعالیت می‌کند. تقوی افزود: ظرفیت واقعی در هر شیفت کشتار دو هزار راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین است.

 
تعداد بازدید : 14

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: iribnews.ir /۲۸۱۹۷۳۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین