پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
از آنجایی که در زمان وقوع زلزله کرمانشاه عده‌ای از سلبریتی‌ها به جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده پرداختند و مردم مبالغ اهدایی را به حساب این افراد واریز می‌کردند، اما با گذشت سه سال از این زلزله سهم این کمک‌ها در بازسازی مناطق زلزله زده هنوز شفاف نیست. به طوری که مدیر کل بحران استان کرمانشاه اظهار داشت: ما نه از میزان مبلغی که مردم به حساب سلبریتی‌ها واریز کردند اطلاعی داریم و نه درباره اینکه این پول را کجا هزینه کردند اطلاع داریم.
  شعار سال: مدیر کل بحران استان کرمانشاه:

ما نه از میزان مبلغی که مردم به حساب سلبریتی ها واریز کردند اطلاعی داریم  و نه درباره اینکه این پول را کجا هزینه کردند اطلاع داریم.

باید هلال احمر از طریق دادستانی از سلبریتی ها پاسخ بخواهد که اعلام کنند مردم چقدر پول به حساب شما ریختند و دوم اینکه به مردم گزارش بدهند پول ها را کجا هزینه کرده اند.سهم سلبریتی‌ها در ساخت واحدهای مسکونی برای مردم زلزله زده مجموعا کمتر از ۵ میلیارد تومان بوده است.
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین