پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
دیدگاه روشنفکری دینی به مقوله مذهب، باور‌های مذهبی و دینی و ارتباطات اجتماعی در جامعه امروز ایران و ارتباط آن با دیگر جوامع می‌تواند بسیار پیچیده و در عین حال جذاب باشد. سایت «دین آنلاین» از دریچه دین و دیدگاه و باور‌های دینی به سراغ مسائل روز و نگرش خاص دینی به سیاست، اقتصاد و فرهنگ می‌رود که فرصتی است برای خوانش دینی از موضوعات مختلف.
شعار سال: رسانه‌ها به مثابه ابزاری برای ایجاد تعامل در حوزه‌های مختلف زندگی، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. یکی از این نقش‌ها ایجاد گفتگو درباره ساحات مختلف زندگی است که دین را می‌توان یکی از مهم‌ترین این ساحات به شمار آورد. رسالت سایتی، چون «دین آنلاین» را اینگونه می‌توانیم تعریف کنیم. سایتی که از سال ۱۳۹۲ با این شعار که نویسندگان دین‌آنلاین به جامعه، طبقه و نحله فکری خاصی تعلق ندارند و نمایندگان همه جوامع روشنفکری، نواندیشی و سنتی، در این پایگاه اندیشه‌ای به طرح موضوعات و دغدغه‌های خود می‌پردازند این سایت را راه اندازی کردند و به گفته خودشان به دنبال ارتباط مستحکم‌تر دین و موضوعات دینی در قالب تحلیلی و خبری است و اینکه چگونه دین می‌تواند در پرسش‌های فردی و اجتماعی، حضوری به موقع، عقلانی و کارآمد پیدا کند.
در سایت دین‌آنلاین، علاوه بر بخش‌های خبری متنوع در عرصه‌ی دین و دین‌پژوهی و سرویس هایی، چون اندیشه، جامعه، سیاست، سبک زندگی، محیط زیست ستون‌هایی با عنوان‌های رصد رسانه ها، با متفکران معاصر، دیدگاه و... دیده می‌شود.
ازویژگی‌های مثبت این سایت می‌توان به بررسی مسائل دینی از منظر اندیشه و اندیشمندان و متفکران اشاره کرد و اینکه مذهبو باور‌های مذهبی را در فضای بین المللی مورد توجه و تدقیق قرار داده است.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین