پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
دادستان کل کشور در مکاتبه با وزیر اقتصاد در خصوص لجبازی و بی قانونی برخی از ممیزان مالیاتی هشدار داده و بیان داشته است که هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی شفاف نیستند. باید خدمت دادستان کل کشور، وزیر محترم اقتصاد و دارایی و ریاست محترم سازمان مالیاتی کشور گفت که مسئله بسیار بدتر از این موارد است. گزارشاتی از فساد اخلاقی و رشوه داریم. در صورت نیاز، آمادگی همکاری مشترک از طرف رسانه ما وجود دارد.
شعار سال: ممیز با یک فرد کمکی وارد شرکت ها می شوند ، ابتدا با رویی خندان و گشاده و سپس تله گذاری تدریجی برای پیدا کردن تخلفات احتمالی عامدانه یا غیرعامدانه شرکت ها. اگر هم با مقاومت مواجه شدند، سعی می کنند که با انواع درگیر کردن مودی مالیاتی با دست اندازهای مختلف، نوعی حال گیری درست و حسابی کرده باشند.

در جلسه برگزار شده با آقای دکتر علیزاده اهوازی و هیات همراه با انجمن های علمی کشور در حاشیه جلسه ، گزارشاتی از تخلفات ممیزها  مالی و اخلاقی ) بیان شد. در تماس برقرار شده توسط رسانه ما در سال پیش با حراست سازمان امور مالیاتی ، بشکل سربسته در خصوص برخی تخلفات صحبت شد( بنا به ملاحظات انسانی و عدم لطمه به زندگی حرفه ای آقای ممیز ،پیگیری ها را ادامه ندادیم).

جناب دادستان، آقای وزیر ، ریاست محترم سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات در آینده نزدیک بعنوان یکی از ارکان اصلی درآمدی این کشور خواهد بود، لذا اصلاح همه جانبه سیستم، خصوصا تقویت نظارت فراگیر بر ممیزان مالیاتی، امر بسیار پر اهمیتی قلمداد می گردد.

گزارشات عدیده ای از پیشنهاد خلاف عفت توسط برخی از ممیزان به حسابدارهای شرکت های خصوصی به گوش ما رسیده است. گرفتن شیرینی و در حد بالاتر، رشوه بالا، تبدیل بنوعی رویه در برخی از ممیزان فاسد سازمان امور مالیاتی شده است.

بعید می دانیم،ما و یا تعداد زیادی از افراد معترض قصد تخریب سازمان امور مالیاتی، قصد زیر سوال بردن زحمات تعداکثیری از ممیزان امور مالیاتی و سرممیزهای محترم و سایر مدیران این دستگاه را داشته باشند. انتقادات عموما متوجه دو قسمت تعریف رویه ها و فساد برخی از نیروهای عملیاتی است.

ضمن اعلام سپاسگذاری مجدد از کلیه زحمات کارکنان و مدیران خدوم سازمان امور مالیاتی ، مجددا به جناب وزیر و ریاست سازمان امور مالیاتی در خصوص فساد اخلاقی و مالی برخی از ممیزان مالیاتی هشدار می دهیم. هشدار می دهیم که نگذارید، عملکرد انحرافی ،گروهی اندک باعث زیر سوال بردن عملکرد یک سازمان حساس نظیر سازمان امور مالیاتی شود. نگذارید، تخلفات موردی برخی از نیروهای عملیاتی، یکی از حساس ترین خطوط درآمدی کشور در آینده را زیر سوال ببرد.

از روشنگری و تذکر برادرانه ، مدبرانه و تخصصی ، جناب دادستان نیز صمیمانه تشکر می کنیم.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین