پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
علی یزدان پناه احمدآبادی از اصلاحات اساسنامه مجمع ملی سمن‌های جوانان در مهرماه سال جاری خبر داد.
شعار سال: علی یزدان پناه احمدآبادی، سخنگوی مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان، با اشاره به لزوم تغییرات اساسنامه مجمع ملی سمن‌های جوانان در راستای تشکیل رسمی شعب استانی گفت: اساسنامه در وزارت کشور و ورزش‌ و جوانان مورد بررسی قرار گرفته است و به زودی به هیات مدیره مجمع ارسال می‌شود.

او افزود: تغییرات اساسنامه نیز برای ارائه پیشنهادات به مجامع استانی ارسال شده تا جمع بندی نهایی صورت گیرد.

قائم مقام دبیرکل مجمع ملی سمن‌های جوانان تصریح کرد: پس از تصویب اصلاحات اساسنامه، شعب استانی می‌توانند پس از تکمیل ارکان و انتخاب بازرس مجمع استانی، شناسه حقوقی و پروانه فعالیت دریافت کنند.

یزدان پناه در پایان گفت: به منظور افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، در ساختار مجمع ملی و شعب استانی جوانان و فعالین اجتماعی می‌توانند در حوزه‌های اجرایی و کمیسیون‌های تخصصی مشارکت و فعالیت داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399، کد خبر: 1060159،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
انگار به تغییر و تحول اساسی داره رخ میده و عزمش به وجود اومده بازم جای شکر داره و باید تبریک گفت به جوانانی که با سختی مسن هارو اقناع کردن:)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین