پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
متاسفانه با تذکرات و هشدار‌های فراوانی که از سوی مسئولان مربوطه داده میشود، اما باز هم پیام‌هایی از سوی مخاطبان مخابره میشود مبنی بر اینکه در پرواز‌های داخلی کشور، پروتکل‌های بهداشتی کرونایی رعایت نمی‌شود. نمونه آن را در پیام یکی از مخاطبان عصر ایران می‌خوانید. انتظار تذکر به سازمان‌های مربوطه را داریم.
شعار سال: هفته گذشته برای سفر از کرمان به تهران از قطار (بن ریل) استفاده کردم که برای رعایت پروتکل های بهداشتی در کوپه های 4 نفره 2 مسافر بود. اما در برگشت با پرواز ماهان به کرمان تمام صندلی های هواپیما مسافر داشت در حالی که باید یک در میان مسافر می گرفت. در بدو ورود به فرودگاه (ترمینال 4) و هواپیما نیز نه از تب سنج خبری بود نه از ورود بدون ماسک جلوگیری کردند. تنها در هواپیما پذیرایی را حذف کرده بودند و یک ماسک و دستکش به هر مسافر دادند. با توجه به فضای بسته هواپیما و حضور آن همه مسافر اضطراب بسیاری داشتم. لطفا مراکز مسئول به ماهان تذکر دهند.
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی عصر ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین