پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید در این فدراسیون کسی موافق منع حضور خارجی‌ها نیست!
شعار سال: علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره گرانی بازیکنان در نقل و انتقالات حرف‌های جالبی می‌زند. او در واکنش به این موضوع می‌گوید: «قیمت بازیکنان که بالاست، ولی من همه قیمت‌ها را می‌بینم سرم گیج می‌رود. فصل فصل سرگیجه است. قیمت دلار و مسکن و سکه را که می‌بینیم به این نتیجه می‌رسم ویروس کرونا به آن‌ها هم نفوذ کرده است!»

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا سقف قرارداد در فوتبال اثر مثبت گذاشت، می‌گوید: «ما از این کار‌ها در کشورمان زیاد کردیم. هر جا دستوری و برخوردی عمل کنیم جواب نمی‌دهد. همان موقع هم ما گفتیم سقف قرارداد، ولی رفتند رقم‌های دیگری بستند. به خاطر همین تهدید می‌کردیم که شما بالا ببندید مجرم هستند. ولی باشگاه‌ها کار خودشان را می‌کردند. اگر سند و مدرکی می‌رسید برخورد می‌کردیم.»

البته همان زمان سردار آجرلو فاش کرد در استیل آذین قراردا‌ها بالای سقف بسته شد، ولی چرا برخوردی نشد؟ کفاشیان جواب می‌دهد: «باید با سند و مدرک این را می‌گفتند نه شفاهی. ما همان موقع گفتیم اگر شکایتی هم بالای سقف باشد ما اصلا رسیدگی نمی‌کنیم و برخورد خواهیم داشت.» او در واکنش به قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر هم می‌گوید: «این‌ها اثرگذار نیست و خلاف مقرارت است. این قانون دستوری بوده. همیشه فشار روی فدراسیون وجود داشته. من که کاره‌ای نیستم، ولی خود فدراسیون هم اعتقادش این نیست!»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 6 مهر 1399، کد خبر: 125353،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین