پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
شهر بیات داور بین المللی شطرنج آسیا در دی ۱۳۹۸ ضمن کشف حجاب گفته بود که دیگر به ایران بر نمی‌گردد. نامبرده اخیرا ادعا کرده که از یهودیان مارانوس بوده و به دروغ ادعای مسلمانی می‌کرده است. سوال اینجاست که آیا این صرفا یک ادعای انحرافی است یا گند جدید وزارت ورزش و فدراسیون‌های تحت نظارت؟
شعارسال: شهره بیات داور بین المللی شطرنج ایران که چندی پیش در مسابقات بین المللی از بازگشت به ایران خودداری کرده و کشف حجاب کرده بود، در گفتگو با روزنامه تلگراف لندن اعلام کرد که «یهودی مارانوس» بوده و تاکنون با در پیش گرفتن یک زندگی مخفی خود را به دروغ مسلمان معرفی می‌کرده است.

تلگراف مصاحبه خود با این فرد را با این عنوان منتشر کرده است: “دیگر نمی‌توانم تحمل کنم”: چگونه داور شطرنج ایرانی با میراث مخفی یهودی مجبور به زندگی “جعلی” شد.

گفتنی است شهره بیات فرزند کیومرث بیات رئیس معزول هیات شطرنج گیلان و مالک باشگاه سپیدرود رشت است.

باتوجه به اعتراف آشکار شهره بیات به یهودی بودن باید دید که واکنش کیومرث بیات به این رویداد چیست و آیا او نیز اظهارات فرزند خود مبنی بر یهودی بودن را تائید می‌کند؟!

توجیه گری یا گند جدید ورزشی؟
 
توجیه گری یا گند جدید ورزشی؟

اولین واکنش کیومرث بیات

توجیه گری یا گند جدید ورزشی؟



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار ۶ مهر ۹۹، کد خبر:۵۷۷۳۰۴، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین