پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۰۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
خبر رسیده که «اسماعیل عابدی»، داور فوتبال ایران، احتمالا بدلیل فقر و تنگنای اقتصادی، خودکشی کرده و فوت نموده است. خبر متاثر کننده در عالم ورزش آنهم ورزشی مثل فوتبال که این روزهایش، همراه با اخبار رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی است.‌ای کاش وزیر، بشکل ویژه، دستور رسیدگی به این پرونده از جهت علل وقوع و حمایت از خانواده این ورزشکار را می‌داد.
شعارسال: خبرها، روایتگر مرگ داور شناخته شده فوتبال کشور بدلیل خودکشی است. اسماعیل عابدی داور فوتبالی که طی شش سال گذشته در سطح استانی و کشوری قضاوت می‌کرد و متولد و ساکن شهرستان «فارسان» در استان چهارمحال‌وبختیاری بود.

یکی از مطلعین در مورد زندگی عابدی توضیح  داده که «جوان بود و در کنار داوری، کارگری هم می‌کرد چند بار از طریق هیئت فوتبال و حتی نمایندگان مجلس به او وعده استخدام دولتی هم دادند.» اسماعیل عابدی سال‌ها سرپرستی پدر و مادر بیمارش را بر عهده داشت و هزینه زندگی شش خواهر خود را تامین می‌کرد.

یکی از نزدیکان این داور می‌گوید: «چندین ماه بود که فدراسیون به او داوری نمی‌داد. کار و درآمد مشخصی هم نداشت گویا مطالبات قدیمی‌اش را هم پرداخت نکرده بودند.» به گفته اطرافیانش او در آخرین روز‌های زندگی‌اش گفته بود که «دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد».

هرچند وزیر ورزش بطور مستقیم مسئولیت اداری خاصی در خصوص پیگیری این واقعه ندارد، ولی انتظار می‌رود، دستور پیگیری علل واقعی این مرگ را داده و در صورت امکان، حمایت از خانواده عابدی را در اولویت کاری قرار دهد.
 
تعداد بازدید : 39


منبع: پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
1
داور بسیار خوبی را فوتبال ایران از دست داد.متاسفم
محم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
1
واقعا یک انسان به تمام معنا بود خدا رحمتش کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین