پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
دکتر مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، خبر از ارایه کالا برگ الکترونیکی به ۶۰ میلیون ایرانی داده و معتقد است که این کار بر اساس اطلاعات بانکی اطلاعاتی موجود در سامانه هدفمندی انجام می‌شود. باید از این نماینده مجلس پرسید که آیا بانک اطلاعاتی مورد اشاره به درد درب پیت می‌خورد؟
شعار سال: حداقل ۱۰ سال است که از ایرادات بانک اطلاعاتی هدفمندی و لزوم تشکیل شناسنامه اقتصادی- اجتماعی ایرانیان صحبت شده و نقد صورت می‌پذیرد. اما کجاست گوش شنوای یک مشت نامدیر محافظه کار کارنابلد. چندبار قول تشکیل این بانک داده شده، اما اجرائی نگردیده است؟ چندبار چوب نداشتن این بانک اطلاعاتی را خورده ایم و درس نگرفته ایم؟ تا کی باید منابع زبان بسته و محدود این مملکت، به جیب برخی از اغنیا برود؟ چقدر در خصوص پیش نیاز تامین امنیت چنین بانک‌های صحبت کرده ایم؟ چقدر درباره تقاطع سازی نظارتی حرف زده ایم و.. حالا با پیشنهاد طرح کالا برگ الکترونیک، خدا می‌داند چه فسادهائی قرار است رخ دهد؟
خطرات کار از زمانی شروع می‌شود که اخذ یک سری امکانات و روندی بشکلی نادرست، مشروط به حضور در چنین بانک‌هایی و سامانه هدفمندی می‌شود. این یعنی آش نخورده و دهان سوخته.
آقای مصری عزیز، از زمان صدرات و وزارت شما، ما شاهد حرف درمانی و بیانات گل درشت بودیم، لطفا تا چنین بانک اطلاعاتی و زیر ساخت‌های آن بشکل کامل درست نشده، به هیچ اقدامی دست نزنید. لطفا برادر.
تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شهرآرانیوز، تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۴۷۹۵، shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین