پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۳۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
سرهنگ مرادی گفت: طبق اعلام دستور العمل ستاد ملی کرونا به علت شیوع گسترده کرونا در تهران فعالیت تالارها و باغ تالارها، اماکن ورزشی و قلیان سراها؛ ممنوع است
شعار سال: چند ماهی می‌شود، زمانی که در خیابان‌ها و یا کوچه پس کوچه‌های برخی مناطق تهران قدم می‌گذاریم صدای عروسی می‌آید، اما هر چه سر می‌چرخانیم اثری از چراغ‌های رنگارنگ و جمعیت و مراسم عروسی مشاهده نمی‌کنیم و یا بوی قلیان به مشام می‌رسد، اما هیچ مغازه‌ای که قلیان عرضه کند دیده نمی‌شود. در نگاه اول تالار‌ها و مراکز عرضه قلیان چند ماهی است که به علت شیوع کرونا تعطیل شده اند و باید تصور کنیم که خیالاتی شده ایم، اما به نظر می‌رسد اتفاق دیگری در حال رقم خوردن است.

سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: از آغاز اعلام دستور العمل ستاد ملی کرونا فعالیت کلیه تالار‌ها ممنوع اعلام شده است و هر تالار یا باغ تالاری که امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مرتکب اقدام غیرقانونی شده است. مواردی که در این زمینه رصد و شناسایی شود قطعا با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

او افزود: بار‌ها روسای اتحادیه‌ها به مراکز زیرمجموعه خود اعلام کرده‌اند و در این خصوص اطلاع رسانی کامل انجام شده است. در همین راستا ۹۹ درصد تالار‌ها از قوانین مربوطه تبعیت کرده اند. در برخی موارد شاهد بوده‌ایم که این تالار‌ها به علت تعطیلی بلندمدت تغییر کاربری داده اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: آن دسته از اماکن ورزشی که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باید تعطیل باشند به علت افزایش آمار مبتلایان در تهران همچنان تعطیل خواهند بود. بازگشایی این مراکز در دستور کار قرار گرفته بود، اما به علت اینکه تهران بار دیگر در وضعیت قرمز قرار گرفت، این تصمیم به تعویق افتاد.

سرهنگ مرادی در خصوص قلیان سرا‌هایی که به صورت مخفیانه اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، افزود: قهوه خانه‌ها و مراکز عرضه قلیان جز آن دسته از اماکنی هستند که به صورت ۱۰۰ درصدی فعالیت آن‌ها در این روز‌ها با توجه به شیوع کرونا ممنوع است. نظارت بر این مراکز بر عهده وزارت بهداشت است و در جلسات متعددی نیز که با وزارت بهداشت داشته ایم مشخص شده است که برخورد با این مراکز با وزارت بهداشت است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اظهار کرد: صرفا پشتیبانی کننده انتظامی مقابله با عرضه قلیان هستیم و اگر مواردی رصد شود خودمان نیز ورود خواهیم کرد و با قلیان سرا‌هایی که به صورت پوششی و یا زیرزمینی به فعالیت خود ادامه می‌دهند قطعا برخورد خواهد شد و در همین هفته گذشته ۵۷ واحد صنفی متخلف در حوزه عرضه قلیان با دستور قضائی پلمب شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 مهر ۱۳۹۹، کدخبر:1067087، borna.news 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
نمیشود با دادن اطلاعیه درسایت ها و یه برگه اخطار فقط انتظار داشته باشیم به حرفتان گوش دهند موضوع ساده ای نیست که ازان گذرکنیم حرف مرگ و زندگی است مخصوصا در قلیان سراها این چند ماهه به دلیل بیکاری زیادی از مردان این بخش پررونق ترشده
ناشناس
France
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
تا جایی که ما دیدیم حتی اموز که جمعه هم هست مخصوصا قلیان سراها بازه! دیشب هم با دسوتم لایو گرفته بودیم تو شهری مثل اصفهان هم اماکن ورزشی بازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
تالارها مگه اصلا باز بوده كه الان ميخواين ببندينش؟ فقط بازي با حروف نه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین