پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
وقتی دولت، کشور را با تعارف و نگاه پوپولیستی می‌خواهد جلو ببرد، وقتی سیاست و کیاست خاصی برای اداره کشور وجود نداشته و صرفا ظاهر همه چیز در دولت حفظ می‌شود، وقتی جماعتی سلبریتی نام و چند هیجان جوانی و تمنای لحظه و لذت، می‌شود، جهت دهنده به افکار عمومی و نامیده می‌شود بنام نیاز شهروندی و.. خدا پدر و مادرت را بیامرزد آقای روحانی.
شعار سال:  در انتخاب اول دولت روحانی گفتیم که موفق نمی شود. گفتند شما ضد اصلاحات هستید و یک مشت دلواپس. دلیل شما برای عدم موفقیت چیست؟ گفتیم ، مهمترین دلیل شیوه چینش تیم ارشد مدیریتی و نوع انتخاب وزرا است و ... . فقط خندیدند. امروز را می دیدیم آقای روحانی.

مثلا فردی مثل سلطانی فر، می شود وزیر ورزش و امور جوانان ؟ با کدام تخصص؟ البته که شما زیاد مقصر نیستید، پنجاه درصد تقصیر گردن همان آدم های به اصطلاح نماینده ای است که رای اعتماد دادند و فراموش کردند نظارت کنند.

ولی خدارو شکر، بانوان مرفه و طرفدار روحانی‌مان به استادیوم رفتند و به آرزوهای شان رسیدند!

تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اين متن تمام خلاصه عملكرد 8 ساله دولت روحانيه كه با اين ابزار ها مردم رو جلو اورده و مردم هم الان ديگه هيچ چيزي براشون مهم نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین