پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دنبال ورود آمریکایی‌ها در نبرد‌های دریایی و انهدام کشتی‌ها و شناور‌ها و به خطر افتادن منابع و منافع اقتصادی در خلیج فارس رزمندگان اسلام در رویارویی مستقیم با نیرو‌های آمریکایی بر روی دریا حضور یافتند.

شعار سال: سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت اربعین حسینی و روز ملی نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: حماسه نبرد مستقیم رزمندگان نیروی دریایی سپاه در شانزدهم مهرماه ۱۳۶۶ از جمله حماسه‌های ملی و ماندگار در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: در یک سال و نیم پایانی جنگ تحمیلی، ما با پدیده‌ای متفاوت از طول دوران دفاع مقدس مواجه شدیم و آن هم حضور علنی و حمایت استکبار جهانی به ویژه آمریکا و پشتیبانی از نیروهای رژیم بعث عراق و صدام بود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دنبال ورود آمریکایی‌ها در نبردهای دریایی و انهدام کشتی‌ها و شناورها و به خطر افتادن منابع و منافع اقتصادی در خلیج فارس رزمندگان اسلام در رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی بر روی دریا حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در طول دوران مقدس شاهد حماسه‌های ماندگار توسط رزمندگان انجام شده است، گفت: یکی از حماسه‌های به یادماندنی و ملی که مبارزه با استکبار جهانی را به تصویر کشید حماسه ۱۶ مهر سال ۶۶ است که ناوگروه ذوالفقار به فرماندهی شهید مهدوی و همرزمانشان در مواجهه با آمریکا حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و غرور ملی و شجاعت رزمندگان اسلام در مقابل آمریکا را به نمایش گذاشتند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اثرگذاری نیروهای استان هرمزگان در حماسه‌های ملی ادامه داد: این عملیات هفت دلاورمرد ایرانی از جمله شهید مهدوی شهادت رسیدند، همچنین استان هرمزگان به عنوان استانی ارزشمند در خلق حماسه‌های ملی در این عملیات پرافتخار، سرباز سردار اسلام شهید آبسالان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

غلامشاهی افزود: این حماسه به قدری پرافتخار و ارزشمند بود که ما اکنون نیز شاهد اثرات آن هستیم و مشاهده می‌کنیم که آمریکایی‌ها ترس و وحشت آن زمان را در رویارویی با رزمندگان دریادل اسلام به خاطر دارند و از بی‌باکی حماسه آفرینان ۱۶ مهر۶۶ همچنان مستأصل و در رعب و وحشت هستند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رویداد 24، تاریخ انتشار خبر: ۱۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، rouydad24.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
واقعا این ملتی که بی هیچ انتظاری این همه پشت ارمان هاشون وایسادان حقشون این نیست نباید اینطوری باهاشون برخورد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین