پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۵۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
خبط رسانه‌ای کرده ایم و در خصوص پرونده‌ای که هنوز رای نهایی ندارد، صحبت نموده ایم. با کمال صد عذرخواهی، می‌دانیم. ولی بدلیل فوریت ناچار به این حریم شکنی شده ایم. اما آقای وزیر، شما چرا؟ اگر قصد بر تادیب فرد خاطی بود، انجام شد. اگر تاکید بر حفظ حریم‌ها بود، صورت گرفت. از شما و معاون محترم وزارتخانه، بعنوان یک رسانه رسمی کشور تقاضای بخشش یک معلم را داریم. لطفا رنجیده نشده، فراموش نموده و شکایت را پس بگیرید. به حرمت نام معلم، لطفا.
شعار سال: رسانه‌ها تیتر کرده اند، شاهکار وزارت آموزش و پرورش! محکومیت یک معلم به ۴۵ ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاون محترم شان- اتهام: کشیدن کاریکاتور!
شایعه شده که از زمانی که این حکم اعلام شده، معلمان سراسر کشور در ابراز همدردی با معلم محکوم، در شبکه‌های اجتماعی آمادگی خود را برای تحمل ضربات شلاق وی اعلام می‌کنند.
آقای وزیر، وزارت تنها یک پست سازمانی نیست، وزارت نوعی منش هم می‌خواهد که به یقین در شما و مدیران زیر بخش وزارتخانه وجود دارد. لطفا در شرایط التهابی کشور از نظر اقتصادی- اجتماعی و همه گیری ویروس کرونا، شفقت نشان داده و بشکل داوطلبانه از شکایت صرف نظر کنید. ان شاالله که این روش به صلاح شما و مجموعه تحت امرتان است. سربسته در خصوص برخی مسائل عرض کردیم و شفاف تقاضای بخشش نمودیم.
بعنوان یک رسانه بی طرف حمایت کننده آموزش و پرورش و در عین حال منتقد دارای مواضع اصلاحی، از شما انتظار بخشش داریم. به حرمت مقام معلم، لطفا.
 
آقای وزیر آموزش و پرورش، شما چرا؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین