پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده که تفاوت تابلوهاى فسفری (پس زمینه زرد رنگ) با تابلوهاى معمولى (پس زمینه سفید رنگ) چیست؟
شعارسال: این تابلو‌ها یک تفاوت اساسی با سایر تابلو‌ها دارند که همان یک تفاوت آنقدر مهم است که در صورت آگاه شدن از آن و مد نظر قرار دادن،   باعث نجات جان انسان‌های زیادی خواهد شد..

 اما متاسفانه شاید تعداد کثیری از  رانندگان معنى و مفهوم تابلو‌های فسفرى (پس زمینه زرد رنگ) را نمیدانند! امیدواریم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه بیشتر شود تا افراد بیشتری از این موضوع مطلع گردند.

 تنها تفاوت اساسی تابلوهاى فسفری با تابلو‌های معمولى این است که این تابلو‌ها فقط در نقاطى از مسیر نصب میشوند که تصادف‌های متعددى در آن نقاط واقع شده و در واقع نقاط حادثه خیز یا پر تصادف تلقی می‌شوند..

هر وقت این تابلو‌ها را در جاده مشاهده کردید، یقین داشته باشید که قبلا تصادفات زیادی در آن نقطه واقع شده و افرادی جانشان را در همان جا از دست داده اند

پس لطفاً با دیدن این قبیل تابلوها، ضمن توجه دقیق به پیام آنها، بیشتر و بیشتر احتیاط کنید. ▪️در اکثر نقاط پر تصادف، دو یا سه تابلوی فسفری بصورت یکجا در کنار هم (عمودی یا افقی) قرار می‌گیرند.

تعداد بازدید : 83


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از یوکار، تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۱:www.yoozcar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
واقعا بی توجهی رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی منجر به تصادفات شدید شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
من قبول دارم كه خيلي جاده و ها ماشين هامون خوب نيست ناما واقعا بعضي وقت ها راننده هاي خوبي هم نداريم حداقل خودمون رعايت كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین