پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ به مردم هشدار داد که حتما در اماکن عمومی ماسک بزنند و در صورتی که شخصی قصد دریافت جریمه نقدی به دلیل ماسک نزدن را داشت فریب نخورند.
شعار سال: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با ایسنا، در این باره گفت: در روز‌های اخیر با تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک در میان شهروندان، برخی نگرانی‌ها در مورد جریمه شدن شهروندان مطرح شده است.
وی با بیان اینکه بنا برگفته رییس پلیس پایتخت در مورد استفاده از ماسک رویکرد اولیه ارشادی خواهد بود، گفت: شهروندان نیز توجه داشته باشند که اولا حتما در فضای عمومی ماسک بزنند و ثانیا اگر افراد در پوشش مامور جریمه یا بازرس به آنان مراجعه کرده و قصد داشتند با دستگاه سیار کارتخوان، به شکل نقدی و ... آنان را جریمه کنند، به هیچ عنوان فریب آنان را نخوردند و موضوع را به پلیس گزارش دهند.
سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچگونه اخذ جریمه نقدی در محل از صنوف یا شهروندان وجود ندارد، گفت: تاکنون گزارشی از چنین اقداماتی به پلیس گزارش نشده است، اما لازم است که شهروندان جوانب احتیاط را رعایت کرده و در برابر اخاذی به چنین شیوه‌هایی هوشیار باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۷۲۲۱۶۹۷۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
آخه مردم چرا تو این شرایط ماسک نمیزنن که بخوان جریمه بشن؟ ملت به خودتون رحم کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
حالا بايد منتظر موند و ديد كه كاري كه بدون برنامه شروعش كردن به كجا ميخواد برسه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین