پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۳۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
ناصر محمدخانی گفت: مدیریت باشگاه باید به طور قاطع جلوی جدایی بازیکنان را بگیرد بازیکنانی مثل بشار رسن ستاره تیم است و شجاع خلیل زاده هم یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم در چند سال اخیر است چرا قصد جدایی از تیم را دارند.
شعار سال: ناصر محمدخانی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه الان به جای اینکه هواداران از صعود به فینال آسیا خوشحال باشند، از وضعیت باشگاه ناراحت و نگران از دست دادن بازیکنان هستند. مدیریت باید پاسخگو باشد.

وی افزود: تیم در شرایط حساسی قرار دارد. چرا پول برانکو را زودتر ندادیم؟ مگر غیر از این بود که این بدهی به گردن پرسپولیس است، باید پرداخت شود. سرپرست باشگاه چند ماه در هیات مدیره بود چرا این کار را انجام نداد که حالا چند برابر به برانکو پول بدهیم؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یادآورشد: متاسفانه اخبار خوبی از باشگاه به گوش نمی‌رسد. بازیکنان و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم از وضعیت ناراضی هستند. وقتی بازیکنان غیرت گذاشتند و تیم را به فینال آسیا بردند چرا چنین مشکلاتی را رقم می‌زنند؟ مگر غیر این است که پرسپولیس تا الان چند میلیون دلار درآمد داشته است؟

محمدخانی ادامه داد: متاسفانه مدیریت باشگاه دلسوز نیست. او باید به طور قاطع جلوی جدایی بازیکنان را بگیرد. بشار رسن ستاره تیم است و شجاع خلیل زاده هم یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم در چند سال اخیر است. چرا چنین بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند، می‌خواهند جدا شوند. این به خاطر نبود اقتدار مدیریتی است.

وی گفت: پرسپولیس چند ماه دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. واقعا فینالیست آسیا باید این همه مشکل داشته باشد؟ مدیریت کاری انجام دهد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:26مهر1399، کدخبر: 84076267، irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
شاید توقع شون زیاد شده پول بیشتر می خوان یا شاید در خارج از کشور می خوان بازی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
تا الان که اینطوری بوده ولی معلوم نیست درون باشگاه چه خبره که نمیذارن به بیرون درز پیدا بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
باید یه تعهد نامه قانونی قبلش نوشته شود که این مشکلات بوجود نیاید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین