پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۴۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بیماری کرونا و شیوع آن موجب شده تا گردشگری این استان خسارات زیادی را متحمل شود.
شعار سال: جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: از اوایل شیوع کرونا و از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به مجموعه فعالان گردشگری اعم از هتلدارها، آژانس‌های مسافرتی، واحد‌های بوم گردی، موسسات آموزشی و راهنمایان گردشگری که به نوعی در این حوزه فعالیت داشته اند وارد شده است.
جباری افزود: دولت برای حمایت در این حوزه حمایت‌هایی را ابلاغ کرده شامل امهال تسهیلات بانکی، امهال پرداخت حق بیمه و مالیات و امکان استفاده از تسهیلات است که فعالان گردشگری می‌توانند از آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: فعالان می‌توانند برای مدیریت این شرایط با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی انجام سفر‌های هوشمند به صورت کاملا مدیریت و برنامه ریزی شده بهره ببرند.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در سطح این استان ۵ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اتاق اقامتی در درجه‌های مختلف و حدود ۹۳ مرکز اقامتی فعال است و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر اقامت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۳۰۱۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
گردشکری ما خودش خیلی وقت بود داشت رو به سوی نابودی می رفت. حالا این کرونا هم باعث شد که در هم کوبیده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
البته كه گردشگري چندين تير خورده بود تو ايران و كرونا اخريتن تير و تير خلاصش بود ولي اين پست هم قابل تامله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اين شهر خيلي وقته كه داره از طريق همين گردشگري ارتزاق ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین