پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
نماینده سوریه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه زرادخانه اسرائیل خطرناک‌ترین جنگ افزار‌ها را می‌سازد، هشدار داد که این کشور باید به منع گسترش سلاح‌های اتمی بپیوندد.
شعار سال: «بشار الجعفری»، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به پیمان منع گسترش جنگ‌افزار‌های هسته‌ای بپوندد و همه تاسیسات و فعالیت‌های هسته‌ای این رژیم تحت نظارت آژانس بین‌المللی اتمی قرار گیرد.
الجعفری گفت: «زرادخانه رژیم صهیونیستی با سلاح‌های هسته‌ای و شیمیائی و بیولوژیکی بزرگ‌ترین تهدید برای صلح و امنیت منطقه خاور میانه به شمار می‌رود و چندین دهه است که به رغم درخواست بیشتر کشور‌های عضو سازمان ملل برای پیوستن به معاهده منع گسترش همچنان چالش بزرگی پیش روی نظام خلع سلاح و منع گسترش سلاح است.»
وی درباره حمایت آمریکا و اروپا از اسرائیل گفت: «اقدام آمریکا و بریتانیا و کانادا برای به شکست رساندن کنفرانس بازبینی معاهده در سال ۲۰۱۵ اسرائیل را تشویق کرد که سرکشی خود را نسبت به اراده بین‌المللی افزایش دهد و به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و سایر کنوانسیون‌های سلاح‌های کشتار جمعی نپیوندد، بلکه زرادخانه خود را با سلاح‌های کشتار جمعی تقویت و از شرکت در اولین جلسه کنفرانس برای ایجاد منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌ای و دیگر سلاح‌های مخرب در خاورمیانه خودداری کرد.»
سوریه از سال ۱۹۶۸ به پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای پیوسته، در سال ۱۹۷۲ معاهده منع سلاح بیولوژیک را امضا کرده و در سال ۲۰۱۳ نیز در معاهده منع سلاح‌های شیمیایی عضو شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۳۰۳۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
آیا کسی میتونه به اسرائیل فشار بیاره؟ زهی خیال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
چرا نميتونه به اسرائيل فشار بياره؟ به راحتي ميشه به اين كشور فشار اورد! فقط كافيه كمي تهديد بشن همشون در ژستوهاي خودشون قايم ميشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
تو سازمان ملل کسی که به حرف حق توجه نمیکنه فقط هرکسی که بیشتر ازلحاظ مالی تغذیشون می‌کنه طرفداری میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اين مساله خنده داره كه اين ها نميتونن اين كارو انجام بدن چون تموم بودجه اون سازمان ملل رو داره امريكا ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین