پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۶۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
سردار حسین رحیمی با بیان اینکه سعی ما بر این است برخورد‌های ارشادی در چند روز آینده در تهران انجام شود، گفت:، اما اعمال جریمه‌ها هم در تهران توسط پلیس‌های تخصصی در تهران اجرا خواهد شد.
شعار سال: سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا گفت: هم افزایی بین تلاشگران عرصه سلامت و مدافعان امنیت کشور وجود دارد. دو نعمت ارزشمند که همواره ممکن است به آن توجه نداشته باشیم و از اساسی‌ترین نعمت‌ها باشد سلامت و امنیت است و تا زمانی که دچار بیماری نشویم قدر و قیمت سلامت را نمی‌دانیم. تا زمانی که دچار ناامنی نشویم نمی‌دانیم چه زحمتی برای امنیت کشیده می‌شود. دشمنان این نظام همواره در تلاش هستند امنیت این کشور را دچار خدشه کنند که به لطف خدا با تلاش همه افرادی که در عرصه امنیت تلاش می‌کنند بی نتیجه مانده است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا مشخص شد تلاشگران عرصه سلامت چگونه در این زمینه درخشیده‌اند به ویژه مدیران و فرماندهان عرصه سلامت به صورت شبانه روزی در این بخش تلاش کرده‌اند و به عنوان شهروند از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: پلیس نیز از روز‌های اول در کنار تلاشگران عرصه بهداشت بود و جلوی احتکار اقلام بهداشتی را گرفتیم. در بحث فاصله گذاری اجتماعی بعد از دستگاه سلامت به عنوان دستگاه متولی تامین امنیت در این عرصه وارد شدیم و ۱۴ ورودی خروجی استان تهران را در ایام عید به شدت تحت نظر داشتیم تا جلوی سفر‌ها را بگیریم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی تمام و کمال در خدمت بخش سلامت هستیم و تمام توان پلیس را برای اجرای این دستورالعمل‌ها می‌گذاریم. در هفته اول قرار شد پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس مترو، پلیس راه، پلیس پیشگیری به صورت تذکر لسانی با مردم برخورد کنند و ۶۷ هزار و ۱۸۶ مورد تذکر لسانی انجام دادیم.

وی با اشاره به توزیع نزدیک ۴ هزار ماسک نیز بین شهروندان در این مدت تصریح کرد: بیش از ده هزار ماسک امروز به همراه یک شاخه گل در اولین روز هفته ناجا توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت که محدودیت‌ها دوباره اعمال شده ۲۷۵ مورد پلمب صورت گرفته است گفت: بر خود واجب می‌دانیم دوشادوش ستاد فرماندهی مقابله با کرونا قدم برداریم و بین بخش امنیت و سلامت هم افزایی ایجاد شود.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه سعی ما بر این است برخورد‌های ارشادی در چند روز آینده در تهران انجام شود، گفت:، اما اعمال جریمه‌ها هم در تهران توسط پلیس‌های تخصصی در تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: جا‌هایی که کمترین رعایت صورت می‌گیرد شناسایی و جریمه و سخت‌گیری‌ها از آنجا شروع خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: پلیس این آمادگی را دارد که به صورت کامل در مناطقی که مسائل بهداشتی کمتر رعایت می‌شود حضوری فعال‌تر داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به دلیل آلودگی هوا تردد‌ها را کنترل کنند و برای ضرورت‌ها از خانه خارج شوند. تمامی رده‌های پلیس پای کار آمدند و قدمی عقب نشینی نمی‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۷مهر ۱۳۹۹، کدخبر:983382، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
امیدوارم مردم خودشون رعایت بکنن تا نیازی به جریمه نباشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
از الان انقد باید دنبال طرح بگردن تا مردم هم مسخرشون بکنن تا به یه چیز واحد قابل قبولی برسن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
این طرح‌ خوب رو دیگه الکی نابود نکنید شاید این طرح‌ کشور رو نجات بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
مطمئنم واقعا حس ميكنم خيلي از اين دست كارها باعث بروز مشكلاتي مثل سو استفاده از شهروندان ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین